Karoq buitenkant opsmuksels

Okki

Donateur
Ik was al een paar keer naar buiten gegaan

je mag gerust nog een keer hoor.....schroom niet.

Maar wat heb nou precies gemeten? Want als de onderkant van de waterpas tegen de band aan staat (zo op het oog te zien) dan zou dat boven ook moeten zijn. Maar daar zit ruim een centimeter verschil. Of steken de spaken van de velg buiten de band?
 
Laatst bewerkt:

Okki

Donateur
is het rare lichtval of zit er nou een lichte streep op je achterwisser ¿

(stukje wat buiten de arm komt)
 
Vandaag is mijn waggie ontchromed.
Ik heb een paar fotootjes gemaakt maar ik moet nog een paar betere maken maar het was echt hondenweer vandaag.
Ook heb ik nog geen foto's van mijn smoke headlights ... maar dat komt nog wel een keer.

Ook moet ik er effe bij zeggen dat ik erg tevreden ben over de mannen van Perfect Blindering & Carwrapping in Barendrecht.
Ze overleggen precies wat ze gaan doen, vragen wat jij wil. ook houden ze je tijdens het werk op de hoogte dmv foto's hoe ver ze zijn. En dat tegen een faire prijs.
Ik moest er effe 150 km voor rijden maar dat was het dubbel en dwars waard.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Ik vind het gaaf geworden.

Bekijk bijlage 85205 Bekijk bijlage 85206 Bekijk bijlage 85207 Bekijk bijlage 85208 Bekijk bijlage 85209 Bekijk bijlage 85210 Bekijk bijlage 85212 Bekijk bijlage 85213 Bekijk bijlage 85214 Bekijk bijlage 85215 Bekijk bijlage 85216 Bekijk bijlage 85217 Bekijk bijlage 85218 Bekijk bijlage 85219
Nice! Dit bedoelde ik! heb inmiddels een afspraak gemaakt om die strip te ontchromen.
 

Beauri

Forumguru
Zag dat plaatje van 064harry en moest toen even denken aan een paar berichten over Ali en mijn pas weer ontvangen ruitenwisserset van Ericks Whiperstore : https://nl.aliexpress.com/store/3115070

Had in het verleden daar ook al eens wat besteld voor mijn Sportage en die wissers waren zeer goed bevallen. Alleen kon ik een complete set voor de Karog maar moeilijk vinden en zat ook met rechterhand linkerhand en aan welke kant van de weg zat ik nu toestand. Blijkt dat als je in China besteld krijg je wissers voor auto's die rechtsrijden en als je via Engeland besteld voor auto's die linksrijden, dat was dan weer opgelost. Seat Ateca en Skoda Karoq zijn broertjes, met dit verschil dat de achterwisser van de Karoq 2inch langer is dan die van de Ateca, in de praktijk is dat geen probleem, die 2 inch mis je niet.

Ali is vrij veel in de berichten de laatste tijd en als ik het allemaal goed begrepen heb wordt het per 1 juli allemaal een stuk duurder om daar te bestellen, hogere posttarieven en BTW betalen en nog wat regeltjes om het voor Europa allemaal wat beter te beschermen tegen de concurrentie uit China.

Mijn 1e setje voor de Karoq via Erick's Whiper Store waren bijna 2 maanden onderweg, bleven hangen bij de douane maar kwamen uiteindelijk dan toch, mijn laatste setje dat ik nu als reserve heb besteld waren reeds met 3 weken binnen. Mocht je nu zelf ook belangstelling hebben om nog voor 1 juli een paar zeer goede en prijsgunstige wissers te kopen, dan val je geen buil. Mijn eerste setje kostte me €15,33 en mijn 2e setje had ik met een kortingsactie al voor €11,15 incl. verzendkosten in huis, ongelooflijk dat je het daar voor thuis krijgt, maar vraag niet hoe het kan en geniet er nog van zolang het kan :)

Via Ali zoeken in de winkel van Erick is wat onoverzichtelijk, daar verdient Erick geen schoonheidsprijs, gelukkig zijn de wissers wel heel fijn en met het systeem dat ze op de Ateca/Karoq gebruiken is het wisselen ook in 3 tellen gebeurt.

Dit zouden ze moeten zijn: https://nl.aliexpress.com/item/33040334719.html?spm=a2g0z.12010615.8148356.1.355342cesd3oEP

Wat een glimmend plaatje al niet teweeg kan brengen, hoop dat jullie wat aan de tip hebben, fijn weekend:thumbsup:
 

Akka92

Nieuw lid
Sinds kort heb ik een skoda karoq sportline business in de kleur steel grey. Ik zit te denken aan zwarte treeplanken alleen twijfel ik hoe dat bij de kleur past. Heb de zwarte Karoq van trucker1984 gezien en bij die staat het echt super goed! Iemand anders ervaringen hiermee op de sportline business?
 
Bovenaan Onderaan