Kaner - Skoda Fabia II 1.2TSI Elegance

Topic in 'Mijn auto' gestart door Kanerr, 25-04-2020.

1. Tuulster

Tuulster Forumguru

2. Kanerr

Kanerr Forumguru

Oh @Canon-Eye heeft gelijk hoor. Het is minder zichtbaar en het klopt dat de verlichting afgebroken wordt. Echter is het niet zoveel dat het nu gevaarlijk is. Dat is mijn punt :laugh:

Tuulster vindt dit leuk.
  3. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Dat is ook prima natuurlijk @Tuulster , moet zeggen dat @Canon-Eye mij toch ook overtuigd heeft met zijn visie op verlichting en veiligheid om niet opnieuw de koplampen te wrappen, ja het stond mooi maar nu heb ik veel meer licht, enkel de achterlichten heb ik met een lichte folie nog bedekt, daar deel ik de mening van @Kanerr ,hoewel canon-eye het daar zeker niet met eens is, wat ieders goed recht is natuurlijk.

Kanerr en Canon-Eye vinden dit leuk.
  4. Kanerr

Kanerr Forumguru

De achterveren waren erg slap en bij twee personen zakt de achterkant al met meer dan 2cm. Met drie personen valt er niet te rijden... Terwijl de auto nog niet zo laag staat in parkeerstand (in ieder geval niet zo laag zoals ik zou willen) in combi met velgen die meer uitsteken dan normaal, loopt het zaakje achteraan heel erg aan. Om dit op te lossen twee nieuwe veren besteld vanuit KW :)
    Komt vandaag binnen, zal ze ook meteen monteren. Hopelijk

Deel deze pagina