Die vraag is ene goede
@Joske dat antwoord moet ik je ook schuldig blijven of word het speculeren.
1. Word er nog wat aan verdiend omdat die vervangen moet worden elke keer ( ondanks dat het wel op de rekening staat maar het niet gebeurd ) ?
2. goedkoper in productie ?
Ik ken mensen die hun garage niet vertrouwen en de gewisselde onderdelen terug willen hebben
M'n schoonzusje brengt haar Corsa van 11 jaar oud nog steeds naar de dealer en de onzin dingen die ze bij haar vervangen en iedere keer honderden euries kwijt voor een beurt !.. ,Die vertrouw ik ook niet meer
Laatst bij een beurt de handremkabels vervangen ? Ze zet hem altijd weg in z'n versnelling ?
Maar wel 600 euro voor een klein beurtje...
De marge op nieuwe wagens zijn zo laag dat ze ergens anders geld mee moeten verdienen.
Die filters van K&N zijn steviger dan de standaards ,Er zit nog een soort versteviging in.
Heb toendertijd in Eindhoven het materiaal in m'n handen gehad.
Daardoor blijft de vorm er beter in en vervuilt ie minder snel
De klacht van de LMM kapot hebben ze meerdere malen gehoord maar als ze dan het filter in handen kregen konden ze gelijk constateren dat het filter aan de uitstroom kant ook baggervet was..
Ik heb zelf een keer erbij gestaan in de garage dat die gast een luchtspuit wilde pakken om hem schoon te blazen ...
Hem maar effe duidelijk gemaakt dat hem dat een nieuw filter zou kosten als ie dat deed :-)