Japanese Power
Donateur
Op de keper beschouwd is achterwaarts inparkeren aanmerkelijk eenvoudiger dan achterwaarts het parkeervak verlaten, want je hebt dan veel meer "zwenkruimte" voor de neus van de auto. Diezelfde extra ruimte heb je ook weer bij het wegrijden. Daar komt bij dat PDC achter onderhand bijna standaard is, in elk geval veel vaker voorkomt dan aan de voorkant. Dus ook dat zal het achterwaarts inparkeren makkelijker maken.Maar ja dan moet je je ook al afvragen of die mensen er al handig in zijn om achteruit in te parkeren ?
|Citygo electric..???maar is het nog wat geworden met de kleine iV?
Tussen al het parkeren zou je het bijna uit het oog verliezen maar is het nog wat geworden met de kleine iV?
Yep. In principe wel. Verwacht de kleine iV met 4 weken voor de deur te hebben staan. Althans, vrouwlief.Tussen al het parkeren zou je het bijna uit het oog verliezen maar is het nog wat geworden met de kleine iV?
Mr and Mrs Lightning
Chech Electric Power
Je vergeet dan alleen dat die mensen ‘m er vooruit nóg moeilijk in zouden krijgen - dat is immers simpelweg lastiger.maar goed canon je hebt weer een heel verhaal getypt, maar helaas zijn theorie en praktijk nog steeds 2 verschillende dingen.
En zie het vaak genoeg op winkelcentrum parkeerplein waar ik overheen moet om thuis te komen fout gaan...
Vaak genoeg dat ik weer 5 min sta te wachten omdat men hem er achteruit niet inkrijgt...
Hoe lang heb je onderweg moeten bijladen?Vandaag een kleine 500K gereden