Maar daar gaat het ook fout of gaat juist goed ?
Zoals ik aangaf gaat het juist op de zaak met een algemene laadpas (zonder registratie) goed op alle 3 verschillende laadpunten.
Vanmiddag met SNM (Shell New Motion) een hele tijd aan de lijn gezeten. Aan de hand van heel veel data konden ze zien wat er allemaal gebeurde in de laadpaal. Remote reset gedaan (had ik ook al gedaan door hem 2 minuten stroomloos te maken), alles uitgelegd zoals ik
hier en
hier ook heb gedaan. Ze hebben geen enkele rare waardes gevonden en gaan het nu nog verder uitspitten de komende dagen. Na de kerst hoor ik meer van SNM.
Ik heb vanavond vol goede moed de lader aangesloten maar helaas, na 6 minuten weer gestopt. Met de tag, met de pas, vanuit de Skoda app, vanuit de NewMotion app. Alles liep om en nabij de 4 minuten stop. De CitiGo aangesloten en voila: volop laden... Krijg je toch een punthoofd van.
Ik drink m'n wijntje op en ga plat. Morgen weer vroeg dag. Wordt vervolgd...