Captain Hook

Forumguru
Da's mooi balen @Japanese Power . Niet leuk als zo'n dure auto, al op zo korte termijn, van dit soort gebreken gaat vertonen. :cry:

Het begrip 'non-conform product' krijgt wel betekenis op deze manier. En Pon en coulance is ook nooit een plezierige combinatie geweest.

Wordt het niet eens tijd om b.v. je rbv om advies te vragen? Of via de BOVAG?

Japanese Power

Donateur
Tsja, de auto is zakelijke koop, ze willen er liever geen energie in stoppen (kost je nl. heeeeeeel veel tijd, geduld en frustratie). Het is deze Skoda nog een jaar en dan exit. Vertrouwen in Skoda is hier intern ook een beetje weg.

ertromp

Forumguru
Helaas gaan veerpoot lagers (toplager) geen auto leven lang mee. Is slijtage onderdeel. Hetzelfde geldt voor draagarmen.
Heb je veel verkeersdrempels of slechte wegen op je routes?

Japanese Power

Donateur
Mijn routes en wegen zijn normaal met her en der drempels zoals overal in NL. Geen gekke zaken, normale rijstijl, zeg maar identiek aan mijn eigen auto. Ik heb gewoon wat vaker iets met deze auto dan de gemiddelde Enyaq rijder.

Garage vond 90K in 4 jaar en dan al dermate speling ook relatief snel maar zij kunnen hier zelf niets aan doen. En zoals gezegd: aanspraak maken op coulance bij PON: succes! Overigens is garage niet de dealer die hem aan ons heeft verkocht.

Bovenaan Onderaan