Japanese Power
Donateur
Sorry Ed. Kusje erop?
#complotdenken..!Maar sinds de 3.0 software is alles geknepen om de inferieure accu’s een langere levensduur te geven zodat de echte klachten buiten de garantieperiode / max. aantal kilometers komen.
Oneens. Waarom is de snellaadsnelheid naar beneden gegaan na de update. Waarom is er de optie optimaal laden tot 80% erbij gekomen. Waarom is het recupereren bij lagere temperatuur naar een veel lagere hoeveelheid gegaan. Waarom haal ik regelmatig niet de 10kWh snelheid met thuisladen. En zo heb ik nog wel wat puntjes die na de update zijn gekomen.#complotdenken..!
Sluit helaas naadloos aan op mijn onderbuikgevoel zoals hier al vaker door mij is verwoord betreffende de accu-kwaliteit van Skoda...Onderzoek wijst uit weer een accu cel kapot en moet vervangen worden.....
Heb twee dagen VW Up gehad. En vandaag weer tegen extra betaling een nwe Enyaq voor huur, gedurende periode dat auto bij garage staat …… zowel garage als VW kunnen niks doen aan wachttijd. Er zijn zoveel auto’s in wachtrij en door tekort aan gecertificeerde personeel kunnen ze maar beperkt aantal per week aanpakken….. aldus dealers..'t Wordt met de dag gekker, dit soort Enyaq problemen.
En, @Tipu krijg je gedurende al die weken dat je je auto moet achterlaten wel vervangend (gelijkwaardig) vervoer?
Ach dat is echt geen VW (VAG) probleem hoor, andere merken hebben zelfde probleem en dus wachttijden.zowel garage als VW kunnen niks doen aan wachttijd.
Zal alleen maar erger worden !!Het is triest tegenwoordig.
Contractueel staat in lease contract dat ze klasse VW UP als vervagende auto leveren bij reparaties. Maar ze hebben ook nooit rekening gehouden met wachttijden van 8-10 weken. Na advies bij paar bevriende relaties, kreeg ik advies dat ik juridisch weinig kan doen tegen standard VW UP als vervanger daar het in leasecontract staat.@Tipu : jij laat je wel makkelijk afschepen, met een auto waar 8 jaar garantie of max 160.000 km op de batterij zit…
Ik werk dan weliswaar in een andere sector (automotive-groothandel), maar ik zie ook een gigantisch verloop aan personeel. Met name bij de chauffeurs is het een komen en gaan. Waar je een jaar of 15 geleden nog wel mensen aantrok die ook affiniteit hebben met auto's en de sector waarin we werken is dat nu bijna weg. Je werkte ze in, gaat een paar dagen met ze mee en legt ze uit hoe onze werkwijze is maar dat vliegt al snel het raam uit zodra ze alleen op pad zijn, uitzonderingen daargelaten gelukkig. En als je dan kijkt hoe vaak en snel ze zich ziekmelden tegenwoordig ... ongehoord.Op kantoor zijn ze niet altijd blij met me als ik zo'n jonge gast mee krijg.
Want tweede wat ik zeg is , vriend moet je goed luisteren ! Als jij interesse en inzet toont dan wil en kan ik je een boel leren.