Tipu

Lid
Update mbt mijn Skoda. Auto is nog steeds bij garage. Inmiddels al 5 weken. Ik ben nu in top 5 geland om geholpen te worden. Ze hebben veel Enyaq’s binnn gekregen. Ze gaan aantal batterij cellen vervangen en hopelijk ook software update uitvoeren. Wordt vervolgd…
 

hemi24

Forumguru
@Tipu : hier zelfde storing hier in een ID.3, maar ik rij er gewoon mee door; in het ergste geval zou ‘ie stil kunnen vallen volgens de dealer…
Reparatie staat gepland voor week 51, mits de benodigde kit voor het afdichten van de cellen beschikbaar is.
Ook al een aantal keren meegemaakt dat de storing verdwenen was, om bij een volgende rit gewoon weer aanwezig te zijn…
 

Japanese Power

Donateur
Wat is dat genieten deze dagen nu de kou eindelijk weer een beetje in het land is. En ja: het kost een fractie van m’n range maar het is zoooooo lekker om niet te hoeven schrappen en in een warme auto te kunnen stappen.

En gelukkig is de huidige app vrijwel altijd storingsvrij. Dat was een jaar geleden wel anders…

IMG_9882.jpeg
 

EdK

Forumguru
Bij die elektrische dingen waarschijnlijk wel, maar bij de Fab en de caddy heb ik voor en achter ruit verwarming maar sta ik bij goede vorst toch die zijraampies te krabben.
Off ik moet de wagen vast starten en verwarming op 10 zetten en kop koffie gaan drinken, tsja dan zijn ze ook wel ontdooit ......
 
Bovenaan Onderaan