Interesse tot koop van de Kodiaq?!

leon-cupra

Forumguru
Tsja of verkeerd aankleden en dus wat anders laten voor het leer.....
Columbus eruit laten en een TT tegen het raam plakken en je rijd met leren stoelen....
Tsja keuzes maken is soms moeilijk, maar het is allemaal uiteindelijk een luxe probleem...
in dergelijke klasse kan je een navi systeem er niet meer uitlaten. Herverkoopwaarde zakt dan drastig. Later inbouwen is ook niet meer mogelijk voor tweede eigenaar dus eigenlijk ben je al verplicht om navi te nemen. Pano dak en binnekort ACC beginnen ook zo "verplichte" opties te komen.
 

harry

Senior Member
Dan zit er op die plek gewoon geen knopje maar een afdekplaatje denk ik.

Twee screenshots gemaakt van het stuurwiel van een Ambition en een Style (bron: Autogefuhl filmpje);
Ik zie geen verschillen, de knopjes en icoontjes lijken precies hetzelfde.

Maar ja, in de folder staat bij Ambition: Multifunctioneel 3-spaaks lederen stuurwiel met radio bediening

En bij de Style staat: Multifunctioneel 3-spaaks lederen stuurwiel met radio en telefoon bediening

Op de Ambition Business zit dan wel weer; Bluetooth telefoonvoorbereiding inclusief phonebox met draadloos opladen maar nergens wordt telefoon bediening gemeld. :banghead:
 

Bijlagen

  • Foto 18-02-17 14 25 56.png
    Foto 18-02-17 14 25 56.png
    1,6 MB · Weergaven: 56
  • Foto 18-02-17 14 28 57.png
    Foto 18-02-17 14 28 57.png
    1,5 MB · Weergaven: 54

tha a

Senior Member
@harry er is idd geen snars van te snappen. Ik ga er maandag ook achteraan. Indien er geen stuurwielbediening voor telefoon op zit zou ik echt wel vreemd staan te kijken. (octavia Ambition BL heeft t bv wel)
 

Frenk21

Forumguru
Hierbij de voorbeelden van de bekledingen. Hierop lijkt de Style bekleding er beter uit te zien dan in de video`s.
Inderdaad, zo ziet de bekleding er een stuk beter uit. Zo durf ik hem wel te laten komen in de normale stof.:thumbsup:
Alleen 2 soorten beige bekleding voor de style:pieker:
 

harry

Senior Member
Even de dealer gevraagd. Het kan zijn dat de bekleding in NL anders is dan de tjechische zoals op bivenstaande bekledingskleuren. Hij gaat het navragen bij PON.

Dan hoop ik wel dat de ambition-business bekleding blijft zoals die is
 

EdK

Forumguru
Wat zit er een kier tussen de linker stoel en het middenstuk !!
Dit terwijl de rechter dit niet heeft...

Is dit normaal en waar komt dit door ??
 

VanRoyal

Forumguru
@EdK ik denk dat een deel van de bank gewoon naar voren is geschoven.

@Jamstar Naar aanleiding van jouw bericht ben ik ook op de buitenlandse forums gaan kijken, deze stond dacht ik op het Duitse Kodiaq forum. Zit nu op mijn telefoon dus heb de link niet bij de hand.
 

Berryfetcher

Nieuw lid
in dergelijke klasse kan je een navi systeem er niet meer uitlaten. Herverkoopwaarde zakt dan drastig. Later inbouwen is ook niet meer mogelijk voor tweede eigenaar dus eigenlijk ben je al verplicht om navi te nemen. Pano dak en binnekort ACC beginnen ook zo "verplichte" opties te komen.

Je kunt ook gewoon kiezen voor de Syle uitvoering. Die heeft géén standaard navigatie maar alleen uitgevoerd met een Radio Bolero, inclusief Smartlink (Google Maps)!
Echter is deze uitvoering weer met diverse extra's waardoor de prijs en herverkoopwaarde gelijk zijn.

Dus je schiet daarmee ook niet veel op ten opzichte van je keuze, wél/géén lederen bekleding van €2000! :pieker:
 

harry

Senior Member
Je kunt ook gewoon kiezen voor de Syle uitvoering. Die heeft géén standaard navigatie maar alleen uitgevoerd met een Radio Bolero, inclusief Smartlink (Google Maps)!

Dus met smartlink heb je Google maps? Dan heb ik dat ook op m'n amundsen! Werkt dit ook met iPhone?
 
Bovenaan Onderaan