Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Tuulster

Forumguru
Eens met bovenstaande opmerkingen...... Style stof vind ik een missertje... :pardon:

Altijd voor Alcantare gaan! :thumbsup: Zit nu ook in mijn Superb III, erg mooi :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

VanRoyal

Forumguru
Ik vind de stoffen bekleding van de Style steeds meer een bejaardenlook krijgen. Die van de Ambition vind ik dan mooier. Begin enorm te twijfelen of ik er niet toch Alcantara of leer in moet nemen....

Wat is jullie mening trouwens: hoort in een witte auto donkere bekleding of is beige ook mooi?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frenk21

Forumguru
Even de dealer gevraagd. Het kan zijn dat de bekleding in NL anders is dan de tjechische zoals op bivenstaande bekledingskleuren. Hij gaat het navragen bij PON.

@VanRoyal , een witte auto heeft zwarte bekleding nodig. Als ik moet wijzigen wordt het alcantara. Leer af fabriek is ook gedeeltelijk kunstleer kreeg ik te horen.:cry:
 
Ik hoop het Frenk 21(maar ik verwacht het niet), op de site van Skoda staat zwart stof zwart.
Ik zou er wel van balen als het grijs is met een Moon White kleur.
 
Laatst bewerkt:

VanRoyal

Forumguru
Vraag me trouwens af of er bij de preview wel een Style met stoffen bekleding te zien zal zijn, waarschijnlijk zitten die allemaal dik in het leer...

Lastig hoor, heb nu in mijn Mazda mooi half leer en zou wel balen als de KODIAQ echt van die grijs-zwarte bekleding zou hebben. Op de verschillende foto's en video's is tot nu toe alles te zien van bijna lichtgrijs tot antraciet, dat maakt het er niet makkelijker op.
 

tha a

Senior Member
wellicht dat iemand het hier weet zodat ik niet de dealer ervoor hoef te bellen: Ben nu toch aan t kijken om voor een Ambition BL te gaan aangezien de StyleBl diesel niet past in lease budget. AmbitionBl waarschijnlijk wel. Loop alleen aan tegen de stuurwielbediening.

In de folder staat bij ambition: Mutifunctioneel stuurwiel met radio bediening.
Bij AmbitionBL wordt daar Bluetooth aan toegevoegd zonder dat over stuurwielbediening wordt gesproken.(letterlijk: Bluetooth telefoonvoorbereiding inclusief phonebox met draadloos opladen.) Bij de styleBL wordt dan gesproken over Bluetoothvoorbereidng met stuurwielbediening.

Dat zou dus betekenen dat op de Ambition wel Bluetooth zit maar zonder stuurwielbediening. Lijkt me behoorlijk apart gezien dit model echt als business in de markt wordt gezet.

Iemand dit als eens nagevraagd of het juiste antwoord?
 

Frenk21

Forumguru
@tha a in de configurator en website staat gewoon "multifunctioneel stuur" ik denk dat je mag stellen dat je dan alles kan bedienen via je stuur. Een en ander kan denk ik wel afhankelijk zijn van het type navigatiesysteem
 

CDK

Forumguru
Leer af fabriek is ook gedeeltelijk kunstleer kreeg ik te horen.:cry:

Klopt inderdaad, bij m'n huidige S2 L&K is dat ook zo. Middenarmsteun, hoofdsteunen en achterkanten van de stoelen is kunstleder. Alleen het gedeelte waar je effectief op en tegenaan zit is echt leder.
 

leon-cupra

Forumguru
Mbt stof,leder, alcantara: gewoon in stof laten afkomen en daarna door herbestoffeerder in het leder laten steken ---> meer kleurkeuze en betere kwaliteit dan het skoda-leder. Ik zou persoonlijk nooit leder bij een skoda bestellen.
 

Tuulster

Forumguru
Eens met bovenstaande opmerkingen...... Style stof vind ik een missertje... :pardon:

Altijd voor Alcantare gaan! :thumbsup: Zit nu ook in mijn Superb III, erg mooi :jaja:

Alcantara in mijn Superb III

upload_2017-2-18_14-18-43.png

upload_2017-2-18_14-20-49.png

Alacantara in de Kodiaq

skoda-kodiaq-20-5762123553690206601.jpg


208610530-w665-h423.jpg
 

Frenk21

Forumguru
Mbt stof,leder, alcantara: gewoon in stof laten afkomen en daarna door herbestoffeerder in het leder laten steken ---> meer kleurkeuze en betere kwaliteit dan het skoda-leder. Ik zou persoonlijk nooit leder bij een skoda bestellen.
Klopt, maar daar hangt dan ook weer een prijskaartje aan van €2000,- +:nailbiting:
 

harry

Senior Member
@tha a in de configurator en website staat gewoon "multifunctioneel stuur" ik denk dat je mag stellen dat je dan alles kan bedienen via je stuur. Een en ander kan denk ik wel afhankelijk zijn van het type navigatiesysteem

Deze vraag heb ik weken geleden ook al eens gesteld hier, nu eindelijk een antwoord.

Volgens de dealer komt het stuurwiel standaard met alle knopjes voor radio en telefoon. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de bediening dan niet zou werken (voor de telefoon). Dan zou je een knop hebben die niet werkt?!
 

marang73

Forumguru
Deze vraag heb ik weken geleden ook al eens gesteld hier, nu eindelijk een antwoord.

Volgens de dealer komt het stuurwiel standaard met alle knopjes voor radio en telefoon. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de bediening dan niet zou werken (voor de telefoon). Dan zou je een knop hebben die niet werkt?!

Dan zit er op die plek gewoon geen knopje maar een afdekplaatje denk ik.
 

harry

Senior Member
Dan zit er op die plek gewoon geen knopje maar een afdekplaatje denk ik.

Echt waar, heb je dat ooit zo gezien? Dan weet de dealer ook niet wat ie zegt...

Heeft iemand een foto misschien? Ik heb dit nog nooit gezien zo.

Blijf het vreemd vinden ; geen telefoon bediening op je stuur (bij ambition-business) maar wel Bluetooth telefoon voorbereiding.
 
Bovenaan Onderaan