Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Topic in 'Kodiaq' gestart door ertromp, 07-09-2016.

Tags:
  1. EdK

EdK Forumguru

Indien wel dan gaan ze maar met openbaar vervoer..........benne ze zo uitgeklaagd hoor...:D

marang73 vindt dit leuk.

2. massis

massis Senior Member

Begrijp ik nu dat jij gewoon televisie kijkt onderweg? Dacht dat televisie & DVD-speler die films etc kan afspelen uberhaupt niet meer legaal was tegenwoordig op de voorbank?

3. EdK

EdK Forumguru

Daarom heeft hij ook een voorstoel genomen....:pieker:

CDK vindt dit leuk.
  4. CDK

CDK Forumguru

Ik laat dat maar in het midden, daar zijn al genoeg discussies over gevoerd. De TV staat altijd aan onder het rijden en ik kijk niet altijd. Laten we het daar maar op houden. En of het wel of niet legaal is dat weten we wel toch? Maar soms zitten er meerdere mensen in een auto behalve de bestuurder ;)

ertromp vindt dit leuk.
  5. dverheij

dverheij Lid

Mijn kids kijken op de eigen iPad mini aan de hoofdsteun, maar met sportstoelen is dat weer lastiger.
    Maar meestal kijken ze naar buiten... altijd wat te zien. Ik luister zelf toch alleen radio of podcasts.

CDK vindt dit leuk.
  6. EdK

EdK Forumguru

Tsja dat is éénnnn grote film.....helemaal in den file lijkt het vaak een aflevering van een miss verkiezing .....:cheer:

7. Brightstar1981

Brightstar1981 Forumguru

Ik rij momenteel met een superb3 bouwjaar 2016.:)
    Ik ben alweer verliefd geworden op een andere..:nono: namelijk de Kodiaq:yeah:
    Ik kan voor mijn superb 16.000 € overname krijgen.
    Al weten we het nog niet goed.
    Ik rij enorm graag met de superb.
    Ook als ik hem net gewassen heb krijg ik nog steeds veel leuke reactie's ( wss omdat je hem in junglegreen ) niet zoveel ziet rijden.
    Ik word in juni 36jr en dan denk ik " aah jij bent nog te jong om in een suv te rijden "
    Ik ben wél vrijwel zeker dat mijn volgende auto de Kodiaq zal zijn.
    Ook dat ik bij Skoda zal blijven als klant in de ruime toekomst.

CDK en johnboy vinden dit leuk.
  8. EdK

EdK Forumguru

@brighstar1981 blijf lekker je superb doorrijden, die liefde is zo weer over als de Kodiaq een normale wagen op de wegen word en je hem op elke hoek van de straat gaat zien...
    En eind van het jaar kun je weer verliefd worden als de nieuwe Yeti dan in het nieuws is.....
    Word geheid een kleinere Kodiaq uitvoering en ook nog betaalbaarder vermoed ik zo maar...

Ik zeg altijd maar: Je vrouw lever je ook niet elke 4 jaar in omdat er weer een leukere en jongere buurvrouw in de straat is komen wonen....

Blijkt het opeens toch zomaar te zijn dat die ouwe taart ( hoi schat ) nog niet zo oud is en eigenlijk nog best strak in der velletje zit !! :D

Thorgal, johnboy en Brightstar1981 vinden dit leuk.
  9. marang73

marang73 Forumguru

Grappig dat je een SUV met leeftijd associeert. SUV is hot momenteel eigenlijk kun je vandaag de dag niet meer vertonen in een ander model :deuk:

Frenk21, johnboy en edkreuk vinden dit leuk.
  10. massis

massis Senior Member

Ik heb dat ook hoor, maar niet met SUV's.
    Ik ben nog geen 30, dus ik vertik het om in een monovolume familiebusje rond te rijden :D al is de nieuwe Renault Espace toch wel een knappe auto...
    Sommige SUV's hebben ook wel wat familiebus-gehalte, maar de Kodiaq vind ik daar gelukkig nog te stoer voor ogen :)

11. CDK

CDK Forumguru

@Brightstar1981 zou als hij een vrouw had deze graag inruilen hoor, maar dat terzijde ;) Voortaan moet je jezelf beter inlezen @EdK :deuk:
    Ik zeg inruilen die handel @Brightstar1981 :jaja:

Peter-036 en Ridley vinden dit leuk.
  12. De Ridder

De Ridder Senior Member

@Brightstar1981 Het associëren van een model bij een leeftijd is omdat we willen voldoen aan een bepaald plaatje.
    Wat denken de buren of mijn vrienden ervan als ik in een SUV ga rijden?

Lekker laten denken, als jij het mooi vindt, gewoon doen!

Brightstar1981 en CDK vinden dit leuk.
  13. CDK

CDK Forumguru

Exact @De Ridder, volledig mee eens. Ik rij graag nieuw en liefst een full options uitvoering. Dat is de reden dat ik een Kodiaq aangeschaft heb en geen kale Q5. Wat de buren denken zal me worst zijn! Hoe vaak ik geen opmerking krijg waarom ik zoveel geld uitgeef aan een Skoda....., mensen willen dat niet begrijpen zo lijkt het :)

rdrummen, Skodiaq en Frenk21 vinden dit leuk.
  14. massis

massis Senior Member

Grappig, mijn omgeving snapt eerder niet waarom je zoveel geld zou uitgeven aan een kale audi/bmw/... Dat ik een Kodiaq ga rijden vanaf september maakt de meesten alleen maar jaloers, zelfs mijn manager wil zsm eens meerijden :-)

CDK vindt dit leuk.
  15. EdK

EdK Forumguru

Ja hallooo, dat zij me werkgever ook al laatst, maar ja als ik de tijd niet krijg dan moet je af en toe maar gokken met uitspraken en antwoorden in de hoop dat je goed gokt.... en tsja klaarblijkelijk nu dus niet... waarom eigenlijk niet ??

CDK vindt dit leuk.
  16. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

16000euro voor een superb van 1 jaar? Hoeveel kilometers heb je wel?
    En de kodiaq, als je er zeker van bent dat je volgende een kodiaq wordt, waarom dan nog wachten? Leven kan soms heel kort zijn en als je er geen boterham minder voor moet eten ,... ;)

17. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

als de liefde over is, zijn er terug nieuwe modellen waar je terug verliefd op kan worden :D

Betreft vrouwen, je kan het ook zo stellen: beter om de vier jaar van auto veranderen, dan om de vier jaar van vrouw. Dat laatste is nl stukken duurder:D

Jee13, EdK en dirkie996 vinden dit leuk.
  18. EdK

EdK Forumguru

Vooral als ze ook nog van je mee eten....

19. rdrummen

rdrummen Senior Member

I like the way you think! ;)
    Wij hebben ook besteld!

CDK vindt dit leuk.
  20. mOTiVe

mOTiVe Lid

Heeft iemand ook foto's van Kodiaqs als demo in onderstaande kleuren? Dit om goed te kunnen zien welke kleur goed staat. Dat is beter te zien op een plaatje waar de echte kleur op te zien is tegen een achtergrond die als referentie kan dienen (buitenlucht of witte muur).

Ik heb een jungle green vermoeden dat mijn bestelling niet lekker loopt (kleur niet meer leverbaar vanaf week 21) en ik straks een andere kleur moet kiezen.

Metal Grey of
    Quartz Grey (welk van deze is in NL leverbaar?)
    Lava Blue
    Cappuccino beige
    Magnetic Brown

Deel deze pagina