Interesse tot koop van de Kodiaq?!

marang73

Forumguru
Volgens heb je niks aan dat Smartlink. Zijn maar een paar apps die door Google ondersteunt worden. Flitsmeister kun je niet eens tonen op je scherm.
 

harry

Senior Member
Dat heb ik vaker gehoord, slechts een beperkt aantal apps zijn beschikbaar voor carplay... Hoop maar dat de Nav kaarten van skoda een beetje up to date zijn.
 

Berryfetcher

Nieuw lid
Dus met smartlink heb je Google maps? Dan heb ik dat ook op m'n amundsen! Werkt dit ook met iPhone?

Zover bekent werkt Apple carplay nu al in NL.
Android auto gaat pas 3e kwartaal werken in verband met Nederlands voicecontrol interface wat in de volgende update zou moeten zitten.

 

leon-cupra

Forumguru
Je kunt ook gewoon kiezen voor de Syle uitvoering. Die heeft géén standaard navigatie maar alleen uitgevoerd met een Radio Bolero, inclusief Smartlink (Google Maps)!
Echter is deze uitvoering weer met diverse extra's waardoor de prijs en herverkoopwaarde gelijk zijn.

Dus je schiet daarmee ook niet veel op ten opzichte van je keuze, wél/géén lederen bekleding van €2000! :pieker:
navi weegt zwaarder door in de herverkoopwaarde dan andere opties. Een kodiaq zonder navi zal stukken goedkoper verkocht worden tweedehands, ook al is de cataloguswaarde identiek.
 

Frenk21

Forumguru
Jungle green in (business) Style uitvoering, ook nu vind ik de kleur niet mooi:nailbiting:.
Maar dit betekent dat de eerste beren op de weg komen:thumbsup:
 

Danny

Senior Member
Klopt @Frenk21 de eerste demo's zijn in
Nederland aangekomen. Helaas gaan ze de auto's pas in week 13 bezorgen om er voor te zorgen dat niet de ene dealer wel een auto heeft en de ander niet..
 

Dulac

Nieuw lid
Helaas gaan ze de auto's pas in week 13 bezorgen om er voor te zorgen dat niet de ene dealer wel een auto heeft en de ander niet..


Hmm zo ver ik uit mijn op 22-2 ontvangen mail kan opmaken mag ik morgen toch echt een stukje gaan rijden.

Geachte heer ***,

Overmorgen is het zover: uw sneak preview van de ŠKODA KODIAQ. Hierbij ontvangt u ter informatie nogmaals de belangrijkste gegevens:

Datum: 24-02-2017
Tijd: 12:30
Dealer: De Waal Tiel
Adres:
Marconistraat 13
4004 JM Tiel

Belangrijk
Wij maken u er graag op attent dat u een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) en geldig rijbewijs dient mee te nemen. Zonder deze documenten is het helaas niet mogelijk om de ŠKODA KODIAQ zelf te ervaren.

Wij verwelkomen u graag overmorgen!
 
Laatst bewerkt:

FTAS

Lid
Hmm zo ver ik uit mijn 22-2 ontvangen mail kan opmaken mag ik morgen toch echt een stukje gaan rijden.

Geachte heer ***,

Overmorgen is het zover: uw sneak preview van de ŠKODA KODIAQ. Hierbij ontvangt u ter informatie nogmaals de belangrijkste gegevens:

Datum: 24-02-2017
Tijd: 12:30
Dealer: De Waal Tiel
Adres:
Marconistraat 13
4004 JM Tiel

Belangrijk
Wij maken u er graag op attent dat u een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) en geldig rijbewijs dient mee te nemen. Zonder deze documenten is het helaas niet mogelijk om de ŠKODA KODIAQ zelf te ervaren.

Wij verwelkomen u graag overmorgen!
Tot morgen!
 
Hmm zo ver ik uit mijn op 22-2 ontvangen mail kan opmaken mag ik morgen toch echt een stukje gaan rijden.

Geachte heer ***,

Overmorgen is het zover: uw sneak preview van de ŠKODA KODIAQ. Hierbij ontvangt u ter informatie nogmaals de belangrijkste gegevens:

Datum: 24-02-2017
Tijd: 12:30
Dealer: De Waal Tiel
Adres:
Marconistraat 13
4004 JM Tiel

Belangrijk
Wij maken u er graag op attent dat u een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) en geldig rijbewijs dient mee te nemen. Zonder deze documenten is het helaas niet mogelijk om de ŠKODA KODIAQ zelf te ervaren.

Wij verwelkomen u graag overmorgen!

Dat klopt, het gaat over de demomodellen die alle dealers ontvangen. De Sneak preview modellen staan elke dag bij een andere dealer. Veel plezier morgen en laat even weten hoe het was.
 

Laurent

Nieuw lid
Leuk topic hier! Zelf volg ik het Kodiaq nieuws erg aandachtig aangezien ik op zoek ben naar een betrouwbare moderne SUV die toch ook iets off-road kan. Daarom dat ik mijn zinnen gezet heb op de nieuwe Kodiaq, en vooral in de Scout versie. Wel ga ik nog even wachten tot bestellen want de andere grote favoriet is de nieuwe CX-5 van Mazda. Ik heb namelijk nogal schrik dat de 1.4TSI van 150pk net iets te licht zal zijn voor een grote auto zoals de Kodiaq, zeker na enkele jaren dat de fut er een beetje uit is...
 
Bovenaan Onderaan