Interesse tot koop van de Kodiaq?!

harry

Senior Member
Twijfel nu erg of ik genoegen wil nemen met een "mindere" versie in de vorm van Ambition BL of de Kodiaq moet laten voor wat ie is en voor iets anders gaan (weer een octavia bv)

Ik vind juist dat je meer voor je geld krijgt met een ambition-business. Het is natuurlijk waar je specifiek naar op zoek bent maar ik zou het toch echt geen mindere versie noemen
 

Tuulster

Forumguru
Hierbij filmpje van Style line voorzien van grijs-zwarte stoelen op 1.49min.

Ik weet niet wat ik er nog van vind.
Ik weet het niet bij deze uitvoering.......... klein schermpje, goedkoop ogend randje er omheen, geen stuurwielbediening van audio etc......
Zou mijn uitvoering niet zijn...... :nono:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Dit is misschien ook een preview auto, Kodiaq 2.0 TDI 4x4 St.B.7p met een nieuwprijs van 62.240 dus ook aardig in de opties. Sinds 17-2-2017 op kenteken.

Was wel ff proberen voordat ik achter het kenteken was (NK-225-D)

B op het eind voor benzine, D voor diesel, dat is vast geen toeval!
 
De bekleding van de Active en Ambition vind ik persoonlijk mooier dan de Style. Ik had gehoopt dat de Style zwarte bekleding zou hebben.
 

Frenk21

Forumguru
De bekleding van de Active en Ambition vind ik persoonlijk mooier dan de Style. Ik had gehoopt dat de Style zwarte bekleding zou hebben.
Dat ben ik met je eens@jamstar. In ieder geval wat de ambition betreft. Eens kijken bij de pre view hoe het er echt uit ziet. Bij de style bestel je stof zwart en niet stof grijs:lezen:.is een groot verschil. Misschien toch Alcantara of leer:pieker:
 
Bovenaan Onderaan