Henrik -Kodiaq

Topic in 'Mijn auto' gestart door Henrik, 05-07-2019.

1. Henrik

Henrik Forumguru

Ik zal het de volgende keer wat duidelijker opschijven @EdK
    :maakmegek:

EdK vindt dit leuk.

2. EdK

EdK Forumguru

Grotere letters AUB , daar zit het probleem....:lezen:

Henrik vindt dit leuk.
  3. Alpha

Alpha Forumguru Donateur

Hele mooie en gave auto @Henrik !

4. Michelv.

Michelv. Forumguru

Je kan ook een bril opzetten :maakmegek:

5. EdK

EdK Forumguru

Heb er één om te lezen, maar kan hem niet vinden omdat ik geen normale bril heb.....:pieker::pardon:

Henrik en Michelv. vinden dit leuk.
  6. hendrik38

hendrik38 Forumguru

Bedankt voor de uitleg @Henrik . Van welke productieweek is de jouwe? Kan ik het een beetje inschatten. Ik heb het nu ook 1 x gehad het geluid. Mijn auto gaat begin maart voor paar dingen terug. Geef ik dit ook bij ze aan. Ik ben ook nog niet heel happy met de cilinder uitschakeling. Tussen de 100 en 120 km/h merk ik een hele lichte trilling op het moment dat hij weer bijna overschakelt v 2 naar 4 cilinders. Beneden de 100 km/h niet. Zal denk ik niks aan te doen zijn en ben ook wel een Piet je precies..maar ja..wel even melden.

7. Henrik

Henrik Forumguru

@hendrik38 dat van die cylinderuitschakeling heb ik nog nooit gemerkt. Ik vind dit juist heel plezierig werken. Mijn Kodiaq is eind oktober geproduceerd als ik me niet vergis. Ik begreep echter dat je daar geen pijl op kunt trekken. Het kan zelfs zijn dat twee Kodiaqs die op dezelfde dag zijn geproduceerd toch remblokken uit een andere batch hebben. Maar ja, of je blind kunt varen op dat verhaal, dat weet ik ook niet.

8. Henrik

Henrik Forumguru

En als je B R I L op de koker zet? Grote letters schijnen te helpen... :lezen:

EdK vindt dit leuk.
  9. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Gewoon aan zo'n ouwel*llenkoordje om je nek hangen - óf overstappen op een multifocaaaaaale versie met vertesterkte nul... :D

Deel deze pagina