Henrik -Kodiaq

EdK

Forumguru
Als we het dan toch over blond én ouder worden hebben :
Wil je voor jezelf spreken !!
Ben niet blond maar zilvergrijs is me vanmorgen verteld en kon der best nog mee door !!
En als je dat gezegd word door een 23 jarige schoonheid met rood haar.......
Ja ik begon zowaar te blozen.......:bloos: :D:yeehaa:
 

Henrik

Forumguru
Gisterenavond heb ik even tijd gemaakt om een zeer essentieel ding op te lossen;). De middenarmsteun staat altijd drie “tikjes” omhoog bij mij, waardoor je steeds tegen een gapend gat en rommel aankijkt als je de auto instapt. Dat stoorde me. Dus een afdekplaatje gemaakt en bekleed met vloerbedekking. Het voorste deel is los te halen, zodat beide bekerhouders nog wel te gebruiken zijn. Achterste deel wordt dan op z’n plaats gehouden door een kleine inkeping aan de onderzijde waar de schroefjes waar hij op rust in haken.
Ik voel me altijd vrij kneuterig als ik dit soort dingen maak en anderen (in nabije omgeving) lachen erom, maar ik wordt hier wel gewoon blij van :tongue::D

Auto moet nu wel weer even stofvrij gemaakt worden. Maar vandaag gaat er wel weer een doekje doorheen hoor :thumbsup:
 

Bijlagen

  • CD11323A-448B-4A8C-BDE0-2989A3FB2FFA.jpeg
    CD11323A-448B-4A8C-BDE0-2989A3FB2FFA.jpeg
    141,3 KB · Weergaven: 255
  • CA132933-0A11-474B-A874-D8F2ACC14979.jpeg
    CA132933-0A11-474B-A874-D8F2ACC14979.jpeg
    150,7 KB · Weergaven: 263
  • A2801108-60D3-4D65-AECD-F133522900AA.jpeg
    A2801108-60D3-4D65-AECD-F133522900AA.jpeg
    163,6 KB · Weergaven: 222

vroemvroem21

Nieuw lid
Jazeker, het gaat er van komen! Ik heb zojuist opdracht gegeven aan onze wagenparkbeheerder om de volgende Kodiaq in bestelling te plaatsen:

Kodiaq 1.5 TSI DSG Business Edition 150pk
Kleur: steel grey.....Volgens mij een hele mooie, complete wagen zo. Ik ben er in ieder geval heel blij mee.......

Het Henrik, kan je nog eens wat foto's posten? Nog tevreden van de kleur?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Henrik

Forumguru
@vroemvroem21 ik had je post niet gezien, sorry. Op pagina 3 van dit topic vind je een aantal goede foto’s. Ik ben heel tevreden met de kleur, hoewel hij lastig te poetsen is. Vuil blijft er vrij makkelijk op vastzitten. Maar de verschijning is gaaf. De kleur verandert ook door de dag heen. ‘s Morgens is hij wat blauwer en ‘s avonds wat meer richting beige. Erg mooi. Het mooist zou wel zijn als alle chromen details zwart waren...
 

Henrik

Forumguru
Sinds gisteren heb ik weer een prullenbakje in het bestuurdersportier zitten. Vond het zo onwijs jammer dat die niet bij aflevering in de auto zat. Ik kreeg hem in mijn vorige Octavia wel erbij namelijk. Maar die is overgenomen door een collega, incl. bijbehorende prullenbakje. Mijn collega zei alleen dat hij hem nauwelijks gebruikte, dus heb ‘m weer van hem gekregen. Past natuurlijk ook gewoon in de Kodiaq. Helemaal happy mee. Nu kan de auto weer netjes blijven. Het zijn deze kleine dingetjes waar ik blij van wordt.
 

Bijlagen

  • B23DA8AD-B18A-49EE-9BF4-AA81D6775E94.jpeg
    B23DA8AD-B18A-49EE-9BF4-AA81D6775E94.jpeg
    108,1 KB · Weergaven: 77

hendrik38

Forumguru
Dat zijn fijne prullenbakjes. Ik heb er ook al 2 in de kodiaq. Vooral fijn als de kinderen ze weten te vinden. Scheelt wat rommel :-)
 

Henrik

Forumguru
Top. Kan natuurlijk ook. En zal niet veel schelen gok ik. Bij de dealer hebbend ook goede magnetische telefoonhouders. Van die vierkante. Daar ga ik misschien ook nog een keer achteraan...
 

Kanerr

Forumguru
Gaaf, zou je kunnen laten weten wat het kost en hoe ze gemonteerd worden? Zoek ook een plek om mijn telefoon kwijt te raken...
 

vroemvroem21

Nieuw lid
@vroemvroem21 ik had je post niet gezien, sorry. Op pagina 3 van dit topic vind je een aantal goede foto’s. Ik ben heel tevreden met de kleur, hoewel hij lastig te poetsen is. Vuil blijft er vrij makkelijk op vastzitten. Maar de verschijning is gaaf. De kleur verandert ook door de dag heen. ‘s Morgens is hij wat blauwer en ‘s avonds wat meer richting beige. Erg mooi. Het mooist zou wel zijn als alle chromen details zwart waren...

De mijne heb ik nu sinds een week in dezelfde kleur. Ik had misschien ook wel liever de zwarte deurstijlen maar ik ben meer dan tevreden :-)
 

Bijlagen

  • skoda.jpg
    skoda.jpg
    277,4 KB · Weergaven: 80

Henrik

Forumguru
Ik heb gisteren even een @JeSko - tje gedaan ;). Vanuit Exloo ongeveer 220 km naar huis gereden. Prachtige zonsondergang en heerlijk genoten van de wagen. In de auto vier slapende kinderen en op de achtergrond een muziekje. Echt op en top genieten. Heerlijke cruiser is het.
 

Bijlagen

  • 6001323E-FD8F-4D62-8E8D-4D443BAC3BDA.jpeg
    6001323E-FD8F-4D62-8E8D-4D443BAC3BDA.jpeg
    194,1 KB · Weergaven: 133

EdK

Forumguru
Echt op en top genieten.
JA maar waar geniet je dan van ??
4 monden waar geen geluid meer uit komt is soms ergggggggggg fijn.
Vriendin heeft één dochtertje, maar die mond staat ook alleen maar stil als ze slaapt en voor de rest beweegt hij alleen maar met praten en eten.....
En al eens ductape op der mond geplakt , maar ging ze door met buikspreken...:D:shutup:
 
Bovenaan Onderaan