Henrik -Kodiaq

Henrik

Forumguru
Doe dan tenminste de motorkap een keer open en dicht...
Dan is de melding ook gelijk even voor ruim 100km weg.

Dat is handig om te weten! Ik had ook de gedachte dat oranje lampjes altijd waarschuwingen zijn, maar geen dreigende situaties aangeven. Vandaar de aanname dat ik er nog wel even mee kon rijden.


@EdK : ik denk dat dat boekje bij Henrik net zo vaak open gaat als die motorkap...

;)

En dáár vergis je je nu in :itwasntme:
Hoewel ik me wel realiseer dat ik die indruk wek door hiervoor naar de garage te gaan. Maar dat heeft puur te maken met het gegeven dat ik maandelijks een mooi bedrag aftik voor de auto, waaronder ook kosten voor het bijvullen van olie zijn gedekt. Dus vandaar dat ik niet zelf een kannetje olie ga halen bij de pomp, als het ook makkelijker kan. Das nu in ieder geval. Misschien komt het me de volgende keer niet uit om naar de garage te gaan, dan doe ik het zelf.
 

Henrik

Forumguru
Als het ooit een flink stuk rijden moet gaan worden voor er olie bij kan, hou er dan rekening mee dat de dealer kan uitlezen hoe lang je zo'n waarschuwing genegeerd hebt.......

Wist ik niet! Goed om dat in het achterhoofd te houden in ieder geval... thnx! :thumbsup:
 

hemi24

Forumguru
Je kunt natuurlijk ook gewoon de dealer vragen om een litertje olie in de kofferbak te zetten...
Dan hoef je de volgende keer niet direct langs te gaan.
 

Desperado

Forumguru
Ghehehe ik heb ooit een landbouwopleiding gedaan. En ben uit de klei getrokken.....dus ja, eens een boer altijd een boer :dankje:
 

Henrik

Forumguru
Haha, mijn opa (die vandaag wordt begraven) had vroeger ook een boerderijtje. Volgens mijn vrouw ben ik dus ook een boer. Tja... :pardon:
 

EdK

Forumguru
Was ik al bang voor, maar geeft niet hoor !! We laten een ieder in zijn eigen waarde...
Ben sinds een 5 jaar ook steeds blonder geworden....maar wel bruine ogen.. dat dan weer wel..:D
 

Canon-Eye

Forumguru
Haha, zegeningen van het ouder worden hè? Je hoeft steeds minder te kammen...
Nee, niet altijd minder. Het wordt steeds langer - kost steeds meer tijd om het na het wassen weer een beetje in model te krijgen.
Het wordt tijd dat de kappers weer aan de slag kunnen...
 
Bovenaan Onderaan