Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

Ik kan helaas 30 augustus niet, maar kom graag hiervoor een keer langs bij @Antera om wat aanpassingen te laten doen. (heb je whatsapp'je gestuurd).
 

VWim

Forumguru
Na mei 2014 bedoel je denk ik? Voor mei heb je inmiddels beide gewenste configuraties vol.
 

Joery

Nieuw lid
@Antera da's door de samenloop van mijn auto ontvangen en examenvoorbereiding, mijn excuses. Ik zal dit na mijn examen alsnog doen.
 

lugolux78

Forumguru
vraagje. 6 september hebben we ook al een meeting. is het niet efficiënter om 30 augustus naar 6 september te verplaatsen? gewoon zo maar n vraagje
 

ertromp

Forumguru
vraagje. 6 september hebben we ook al een meeting. is het niet efficiënter om 30 augustus naar 6 september te verplaatsen? gewoon zo maar n vraagje
Mark (@Antera) en ik willen de 30 augustus benutten om Vag Can Pro uit te diepen. Dit moeten we echt even op een beperkt aantal uit proberen. Op de meeting zullen we de bekende VCDS instellingen en eventuele Vag Can Pro instellingen doen we kunnen er dqn samen met @Jee13 meer doen
 

Antera

Donateur
Als er geen nieuwe Octavia 3 nog boven komt drijven mag er een Octavia 2 komen. Voorkeur geniet nog wel voor en Nieuwe 03
 

Frank

Forumguru
Zou dolgraag komen (o3c met meer speelgoed dan standaard), maar vrees dat die dag niet kan. Ik probeer nog of ik iets kan omgooien
 

Evilcomputing

Senior Member
Zeg @Antera voorlopig ben ik elke week wel een nacht in Breda, belachelijk dicht bij je overigens...
Mocht je in de tussentijd wat willen proberen, je hebt me nummer.
 
Bovenaan Onderaan