Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

Antera

Donateur
Even aanvulling op eric zijn plaatje. Verzamelen bij de benzinepomp dat is het makkelijkste. Daarna kunnen we met zijn allen verhuizen onder de Ikea :-)
 

Tafkah

Forumguru
Verwacht er wel te zijn, maar niet om 9 uur. Ik heb dienst (kids naar zwemclub brengen @8:00 uur).

Dus ik kom ietsje later.. (ik zoek wel naar een contingent Skoda's op de parkeerplaats bij de Ikke-ja).

(Breda is voor mij overigens een uurtje rijden.. dus niet "om de hoek" zoals @Flem_nl )
 

vandenbogerd

Nieuw lid
Ik kan in de voormiddag evt ook wel langskomen (tot 12u).

(2.0TDI RS DSG met ACC etc om @blauwkeut zijn vragen te testen)

Maar nu maandag eigenlijk al afspraak bij @Antera... Dus tegen 30e niet meer "onbehandeld" dan.

Laat maar weten!
 

vanturenhout

Senior Member
@Antera Door andere verplichtingen is het voor sowieso mij niet mogelijk om om 09:00 uur aanwezig te zijn. Misschien lukt het wel rond 11:00 uur, zou dat een probleem zijn?
 

TDI_DSG

Senior Member
@Antera helaas had mijn vrouw ook een afspraak gemaakt waarbij ik niet afwezig kan zijn (fotoshoot) Ben wel bereid een andere keer te komen mocht je nog dingen willen bekijken / uitzoeken. Kunnen dan misschien andere afspraak maken.:troost:
 

Antera

Donateur
Lijst dan als volgt. Indien er meer langs willen komen voor de gezelligheid of als er tijd is ook jouw auto even te bekijken en te vergelijken dan ben je zeker welkom. indien er nog tijd is naderhand zullen we nog zeker wat aanpassingen doen voor de liefhebbers


@ertromp
@Antera

@VWim
@vanturenhout ( aanwezig tot +/- 12 uur)
@Tafkah vanaf +/- 11:30 uur


@Flem_nl je bent welkom wat mij betreft graag zelfs

eventueel indien afhakers hierboven:

@1978peter020 ???
@LMutsaers ???
 

Tafkah

Forumguru
@Antera Mocht er tijd en gelegenheid zijn: Het valt mij op dat mijn verlichting wel heel snel overschakelt van DRL naar dimlicht. Is de gevoeligheid ook ergens vastgelegd /aanpasbaar?

(of stel ik mij aan???)

Nogmaal... geen prio...
 

Tafkah

Forumguru
Heb geen columbus... en volgens mij zit deze functie niet op de de Amundsen+ of uberhaupt op een SII (kan het mis hebben).

Hoogstens de maxi-dot, maar daar ben ik het niet eerder tegengekomen, hoewel ik eerlijkheidshalve moet zeggen dat ik daar ook nog niet gekeken heb.

Ik zal eens kijken!
 

vanturenhout

Senior Member
@Antera : Het spijt me echt...maar het gaat mij niet lukken morgen. Heb het zo lang mogelijk aangekeken, maar door omstandigheden moet ik echt afblazen. Ik hoop dat je ook zonder mijn S3 je doel bereikt morgen ;)
 
Bovenaan Onderaan