Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

Antera

Donateur
Ik wil bij deze even wat polsen of er iemand is die hier wel oren naar heeft en eventueel afspraken maken:


Ik ben op zoek naar iemand met een Octavia 3 & Octavia 2 & Superb ongeacht model, Motorinhoud enz. die nog geen aanpassingen heeft laten doen en dus een "schone auto". Dit om de nieuwe software VCP eens verder te kunnen testen naast de VCDS kabel waarmee ik alles standaard doe. Geen gevaar of risico aangezien ik niets doe waarvan ik niet 100% zeker ben dat het kwaad kan. Ook op zoek naar wat andere zaken om dit te kunnen activeren zoals vermoeidheidsherkenning O3 wat gewoon software matig gedaan kan worden volgens de verhalen van de dealer waar ik mee samenwerk.

Alles zal kosteloos gedaan worden als je je auto ter beschikking wilt stellen onder het genot van eventueel een bakkie koffie/Thee of iets anders. Wil dit graag eens op een zaterdag op ons gemak bekijken indien er iemand interesse heeft en het misschien ook wel leuk vind om dit eens te bekijken. Niets is verplicht en ik zal er weer wat van kunnen leren en meer kunnen ontdekken misschien en daarnaast ga jij als het goed is met de nodige gadets weer naar huis. ( dat wat de auto toelaat)

Misschien een kleine select groepje omdat dit de nodige uren gaat kosten en ik die dag/middag geen tig auto's kan doen :-)

Meer info eventueel via Whatsapp indien gewenst
 
Laatst bewerkt:

blauwkeut

Forumguru
Is het handig dat je een wagen hebt die bijna full option is? Om te kunnen vergelijken met 'minder' uitgeruste wagens? Ik wil me ook gerust kandidaat stellen, had de 19/07 toch al een afspraak met je, weet niet of dat dan zou kunnen?
 

Flem_nl

Forumguru
Ben bang dat je bij mij al het meeste heb gedaan. Al zijn er nog wel een paar nieuwe features sindsdien....:D Maar anders geen probleem...
 

Antera

Donateur
een full options mag er ook zeker wel naast idd om de boel eens te vergelijken geen slecht idee @blauwkeut
Maar heb ik iets gemist omtrend 19/7?
 

1978peter020

Nieuw lid
Zeker voor in!

Heb een O3 Combi ABL, 1.6tdi met DSG en Lane Assist en elektrische kofferklep.

Wel in de lease, maakt dat uit? ;)
 

blauwkeut

Forumguru
@Antera ik heb vorige week via whatsapp een afspraak met je gemaakt 19/7 om 14u... :)

Hij is wel niet helemaal full options, maar zo goed als (Lane Assist heb ik bijvoorbeeld niet - niet leverbaar in België)...
 

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Ik ben er ook wel voor te vinden als het binnen een redelijke afstand is (Temse, B)
1.4TSi met DSG, behoorlijk veel opties.
Kan in de week, tweede helft van de maand.
 

martijn.dutch

Senior Member
Ik kom net kijken met een spiksplinternieuwe en dus maagdelijke 1.4 dsg executieve business met als enige extra's een trekhaak en, wellicht interessant, een drive mode selectie. Daarmee kan ik de auto in een soort eco mode zetten (hoe doe je dat zonder mode knop?) en eigenlijk rijd dat heel relaxed..
 

TDI_DSG

Senior Member
Antera, ik heb net een nieuwe Superb.
Ben wel geinteresseerd. Mijn vorige heb je ook eens aan de computer gehad op een meeting....
 

Tafkah

Forumguru
Brandschone (qua aanpassingen dan) SII van 2014. Mocht er niemand anders beschikbaar zijn, dan wil ik hem wel voor dit onderzoek aanmelden. Tijd en plaats is echter even lastig...
Ik hoor wel.
 

Tafkah

Forumguru
Als je zo begint, heb ik ook nog een F1 in de aanbieding, MET foutmelding (engine lampje brandt, 'exhaust system' foutmelding, maar kan er momenteel niet wakker van liggen)....
 

philip

Forumguru
Ik heb een superb tdi van 2009 waar nog niets aan veranderd is, als het kan helpen wil ik er wel eens mee langs komen. Dan weet ik direct waar ik moet zijn als mijn nieuwe rs geleverd is.
 
Bovenaan Onderaan