Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

Morris99

Nieuw lid
Zeer interessant hoor, mocht je nog een Superb combi business elegance dsg7 uit 2011 nodig hebben, houd ik mij zeer aanbevolen!
 

VWim

Forumguru
Hier ook nog wel een liefhebber.

O3C EBL met safetypakket en panodak. Behalve de dealer heeft er nog niemand met z'n vingertjes aangezeten.
 
Laatst bewerkt:

Baphi

Forumguru
Ben hier ook voor te porren, hoewel je al een keer aanpassingen hebt gedaan.

O2 Combi 2.0 TDI DSG6 Business elegance 2009

Laat maar horen of, wat, hoe, waar, enz :-)
 

mabanl

Nieuw lid
@Antera: 8 juli aanstaande wordt mijn combi geleverd. Wellicht kunnen we je verzoek combineren met het monteren van een eibach verlagingsset? gr Mark
 

MarZ_E

Senior Member
Ik had je voor je Oosterrijk vakantie al eens ge-whatsApp-ed (oid :thumbsdown:) voor het maken van een afspraak, maar je mag mijn (in dat opzicht) nog maagdelijke O3 Combi Greenline Business wel misbruiken hoor, slaan we twee vliegen in één klap :jaja:.

Heb de volgende (technische) opties:

- Licht pakket
- Functie pakket
- Safety pakket
- Technology pakket
- Performance mode selection
- Verwarmbare voorstoelen
- Travelpack + columbus + lane assist
- DAB
 

MartijnW

Actief lid
Wat is de laatste stand van zaken wat betreft de mogelijkheden, waar is de meest recente lijst met opties te vinden die aan te passen zijn.
 

Antera

Donateur
Nou de keuze is reuze POEH dat had ik niet verwacht.

Misschien is het leuk om er een minimeet van te maken en dat misschien @ertromp ???? hiervoor ook te porren is om misschien ook langs te komen zodat we er samen misschien wel eens iets verder in kunnen duiken. Hiermee kunnen we misschien iets meer auto's op een dag doen en meer mogelijkheden bekijken?

Ik zie ook graag dan 2 dezelfde auto's met eventueel beide verschillend waardoor ik bepaalde opties en instellingen kan vergelijken met elkaar. Zo is b.v dan smorgens onder het genot van een bakkie koffie wat bij te kletsen en daarna eens te gaan kijken wat er uit te halen is zodat ik dat meteen kan vast leggen.

Ik wacht even Erik zijn antwoord af om eventueel in samenspraak hier verder op in te gaan. Keep you all posted.

Dank voor de aanmeldingen tot nu toe en hier komen we wel een eindje mee.

Laatste lijst Octavia 3
 

Bijlagen

  • MQB VCDS 1.2V.pdf
    295,2 KB · Weergaven: 62

ertromp

Forumguru
Nou de keuze is reuze POEH dat had ik niet verwacht.

Misschien is het leuk om er een minimeet van te maken en dat misschien @ertromp ???? hiervoor ook te porren is om misschien ook langs te komen zodat we er samen misschien wel eens iets verder in kunnen duiken. Hiermee kunnen we misschien iets meer auto's op een dag doen en meer mogelijkheden bekijken?

Ik zie ook graag dan 2 dezelfde auto's met eventueel beide verschillend waardoor ik bepaalde opties en instellingen kan vergelijken met elkaar. Zo is b.v dan smorgens onder het genot van een bakkie koffie wat bij te kletsen en daarna eens te gaan kijken wat er uit te halen is zodat ik dat meteen kan vast leggen.

Ik wacht even Erik zijn antwoord af om eventueel in samenspraak hier verder op in te gaan. Keep you all posted.

Dank voor de aanmeldingen tot nu toe en hier komen we wel een eindje mee.

Laatste lijst Octavia 3
Geef maar een datum door Mark. Wel ben ik vanaf 20 juli as tot en met 19 augustus in de States voor m'n Mercedes hobby :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

ertromp

Forumguru
Ik kan niet in de agenda kijken van @Antera maar ik kom er graag voor naar Breda. Super zo'n initiatief om het maximale uit VCP / VCDS te halen want er zit ongelofelijk veel in.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Antera

Donateur
Mij maakt het niet uit heb wel vakantie van 4 augustus t/m 23 augustus dus dan word het na 20 augustus.

Zullen we een datum prikken 30 Augustus? Dan moet ik even kijken of we het hier doen of omdat er misschien meer gegadigden zijn op een andere betere locatie waar we ook stroom hebben. Mijn oprit kan maar 2 auto's aan en de straat vol zettten worden de buren niet blij denk :-)
 
Bovenaan Onderaan