Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

ertromp

Forumguru
Dit zal echt even rustig bekeken moeten worden met een select aantal auto's. Welicht dat daar de vruchten van geplukt worden op de meeting die natuurlijk een stuk drukker is.
Daar zullen @Antera en ik en @Jee13 aanwezig zijn voor de reguliere aanpassingen.
Deze sessie is echt om de mogelijkheden van Vag Can Pro uit de diepen
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

skodaboy

Forumguru
Moest je graag een oude Polo vervangwagen van 12 jaar oud willen onderzoeken... I'm in :deuk::deuk::deuk:

@Joske serieuse vervangwagen ter vervanging van je 02??

de vervangwagens in onze vloot zijn een stuk jonger,de meeste zijn 4 à 5 jaar oud.
de "oudste" vervangwagen is 8 jaar en heeft zo'n 190.000 km op de teller (dat wordt stilaan tijd dat hem gaan vervangen)

btw: hoe is de zaak van uw 02 verder af gelopen?
 

Antera

Donateur
Ik weet niet beter dat ik nagenoeg de gehele meetings auto in en auto uit ga. :-) Maar deze is idd om VCP wat verder te gaan uitdiepen. Voo
@Antera: 8 juli aanstaande wordt mijn combi geleverd. Wellicht kunnen we je verzoek combineren met het monteren van een eibach verlagingsset? gr Mark


ik kan dit niet in combi doen omdat ik hier op me gemak voor moet gaan zitten en dat de nodige uren gaat kosten. Jouw aanpassingen zijn zo ie zo gratis als je de auto bij mij laat verlagen :-)

Even de lijst van gegadigden voor een duidelijk overzicht en wat duidelijk bekijken wie en wat eventueel aanvulling op combi of Sedan is welkom.

@Eekie72 O3c
@SHEDAI O2
@1978peter020 O3c E-Achterklep
@O3C1.4TSIDSG7 O3c
@martijn.dutch O3
@TDI_DSG S2
@Tafkah S2 2014
@roeland 02RSC
@philip S2
@Morris99 S2c
@wouterhil O3hb
@VWim O3c
@motomarz O2c
@Baphi O2c
@MarZ_E O3c
 
Laatst bewerkt:

roeland

Actief lid
ow vergeten mijne is een combi, excuus
Heb niet echt een wensenlijst oid . kijk maar wat er evt mogelijk is ;)

owww wel vergeten te melden schiet me te binnen dat ik een kufatec module erin heb zitten.
weet of dat een probleem is of misschien kun je er wat extra's mee ???
 

RoelF

Forumguru
Zou dan ergens bij een kartbaan afspreken.
Kunnen de VCDS-heren buiten spelen en de rest binnen :)

Tof dat er zoveel reacties zijn!
 

Joske

Forumguru
@Joske serieuse vervangwagen ter vervanging van je 02??

de vervangwagens in onze vloot zijn een stuk jonger,de meeste zijn 4 à 5 jaar oud.
de "oudste" vervangwagen is 8 jaar en heeft zo'n 190.000 km op de teller (dat wordt stilaan tijd dat hem gaan vervangen)

btw: hoe is de zaak van uw 02 verder af gelopen?
Alle andere vervangwagens (10 stuks) zijn totaalverlies verklaard door de hagelschade!

Morgen weet ik normaal meer betreft de O2.. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tafkah

Forumguru
Tafkah heeft nu een SII Combi Ambition BL 1.6 CRDI (mocht dat nog niet ergens eerder vermeld zijn).
Ik wacht even de datum af. Laat dan wel weten of ik kan (gezinsleven is druk tegenwoordig)
 

BSdV

Actief lid
Ben zelf ook best wel geinteresseerd. Weet alleen niet of eind augustus lukt.. Gaat om een o3 2.0tdi 4x4 met zo'n beetje alle extra's. Misschien verveelt etromp zich voor augustus nog eens??
 

Falcon

Donateur
@Antera: Mocht je interesse hebben in een Seat Leon 1.6 110pk met Limited Edition III uitvoering aangaande VCDS.. laat maar weten wanneer ik waar moet zijn. :)
 

lugolux78

Forumguru
Ik weet niet beter dat ik nagenoeg de gehele meetings auto in en auto uit ga. :-) Maar deze is idd om VCP wat verder te gaan uitdiepen. Voo



ik kan dit niet in combi doen omdat ik hier op me gemak voor moet gaan zitten en dat de nodige uren gaat kosten. Jouw aanpassingen zijn zo ie zo gratis als je de auto bij mij laat verlagen :-)

Even de lijst van gegadigden voor een duidelijk overzicht en wat duidelijk bekijken wie en wat eventueel aanvulling op combi of Sedan is welkom.

@Eekie72 O3c
@SHEDAI O2
@1978peter020 O3c E-Achterklep
@O3C1.4TSIDSG7 O3c
@martijn.dutch O3
@TDI_DSG S2
@Tafkah S2 2014
@roeland 02RSC
@philip S2
@Morris99 S2c
@wouterhil O3hb
@VWim O3c
@motomarz O2c
@Baphi O2c
@MarZ_E O3c
lugolux78 O3 2.0TDI Combi *maagd* (de auto dus)
 

vanturenhout

Senior Member
Wellicht wat laat, maar ik heb ook wel interesse: Standaard kale O3 BusinessLine Greenline combi.

En woonplaats HEEL dichtbij Breda :-)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan