Gezocht Octavia 2 / 3 / Superb rijders

Antera

Donateur
Ook weer iemand blij. Wil iedereen even bedanken voor het langskomen en de gezelligheid en we hebben nog niet alles bekeken maar zijn alweer een stuk wijzer geworden maar er is nog veel te leren.

Ook zullen we op de vagtechniek meeting graag nog even een test willen doen op de o3 na mei 2014 we hebben dar wat bij ontdekt wat we nog even willen kijken bij anderen of dat ook daarvoor geld.

Deze topic mag langzaam aan op slot
 

Joske

Forumguru
zou het nog niet op slot doen @Antera

ben wel benieuwd naar de interessante nieuwtjes die naar voren gekomen zijn?

Wat willen jullie testen met een O3 van na mei 2014? :D ;)
 

ertromp

Forumguru
Namens de secretaris van @Antera :D:
Waar we bij de O3 tegenaan lopen is vooral het coderen van regensluiten. Er is voor modeljaar 2015 een wijziging geweest in softwareversie op de regelaar voor de regen en lichtsensor.
Daardoor werken de voor ons (Mark en mij) bekende coderingen niet meer. Voorstel van Mark is ook om a.s. bij jou auto te kijken in Nuenen en dan weten we 100% zeker of het echt aan de software versie ligt.

Daarnaast willen we nog de mogelijkheden van VCP testen omtrent PR Coding. Ook moeten we nog kijken naar de mogelijkheden op het Columbus systeem.

Wel hebben we kunnen constateren dat VCP wel bepaalde adaptiewaarden bij elkaar zet waarvoor je in VCDS diverse menu's moet doorscrollen wat veel omslachtiger is.
 

VWim

Forumguru
Was een gezellig ochtendje heren! :thumbsup:

Leuke aanpassingen kunnen doen, wel één nadeel. In ons regenachtige landje zorgt het regensluiten dat nu altijd m'n schermpie dicht zit... Wellicht dat daar nog eens een oplossing voor komt.

Als ik nog een gaatje kan vinden kom ik volgende week ook nog even langs wippen, dat hangt er alleen nog even vanaf.

In ieder geval bedankt voor het lachen ;)
 

vanturenhout

Senior Member
Wat ik me nu eigenlijk afvraag..

Ik stond in de file en liep eens door de verschillende auto-instellingen. Na de actie van Zaterdag was ik benieuwd of mijn Greenline Businessline standaard voorzien is van Rain Closing (wat dus niet werkte tijdens de test van zaterdag) Ik zag de optie wel verschijnen in de instellingen, maar vraag me af of deze er bij is gekomen als resultaat van de test of dat deze al standaard aanwezig is in mijn auto?
 
Bovenaan Onderaan