DM’s zijn rode Octavia 4 vRS iV PHEV Combi

HarrieSkoda

Forumguru
Absoluut optie B.

Ik weet niet hoe jullie dat Skoda logo willen gaan plakken, maar dat gaat hem niet worden :censored:.

@kwillems ja dat zou kunnen. Daar bestaan glazen dopjes voor, die je met de juiste (ruiten kit) erin kunt lijmen. Dat geeft zeker een clean look.
 
Ja ik nijg zelf ook naar B..
Alles eraf zou nog kunnen maar dat staat ook wel kaal.. daarbij: ik weet niet hoe dat eruit zou zien na 2 jaar? Best kans dat je zeg maar nog steeds Skoda ziet staan zonder de zwarte letters ;)
 

kwillems

Donateur
Ho ho, ho de meeste stemmen zijn volgens mij op C uitgebracht !!! :LOL:

Maar zonder gekheid.
Wat verkleuring betreft: daar hoef je volgens mij niet voor te vrezen. Dan had je dat geheid ook al achter de kentekenplaathouder gezien.
En verder: als het wel verkleurd zou zijn dan zou dat ook het geval zijn achter het vRS- en het IV-logo. Als je daar bang voor bent kun je maar beter alles laten zitten.

Samenvattend: gewoon alles eraf halen!
En als het niet bevalt gewoon weer terug plakken. Wij helpen je daar dan vast en zeker wel weer mee.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
En als je verwijderd hebt de lijmresten met wat wasbenzine verwijderen en daarna even een waxlaag aanbrengen daar je die (deels) verwijderd hebt met de wasbenzine
 

Tees

Donateur
Optie B! En anders C, maar ik vind de Skoda-letters niet verkeerd. Al die typeaanduidingen altijd eraf wat mij betreft. Bij n'n Okkie zaten ze er niet op, maar anders waren ze er meteen vanaf gegaan.
 

HarrieSkoda

Forumguru
En oppassen met dat visdraad dat je van de auto af beweegt ipv. naar de auto toe, anders krijg je beschadigingen in de lak!!!

Een rond logo van Skoda is zover ik weet niet te plaatsen, omdat deze altijd van die druk dopjes hebben om hem juist te positioneren, plus daarbij dat ze een lichte buiging hebben.

Kleurverschil zou ik me ook niet al te druk over maken. Nadat SKODA en OCTAVIA van mijn achterklep is gehaald, lijmresten verwijderd zijn, en de beplakte gedeeltes gepolijst zijn, zie ik er helemaal niets meer van (raceblue).

Mocht het overigens niets zijn, is een nieuw embleem zo geplakt.
 

EdK

Forumguru
Mijn ervaring is dat de logo's niet star zijn en dat je met beetje warm maken je ze kunt vormen.
En die drukdoppies die knip je zo weg, moest ik ook doen toendertijd bij de Yeti.
Ja oke, je zal even zorgvuldig moeten positioneren en plakken...
 
Nou. De software update is gedaan. Ik vermoed 1896. Het carplay probleem is verholpen zeggen ze. Maar de auto moest toch nog even langer blijven want het gebeuren met de hoofdgebruiker worden wilde niet lukken. Dus dat gaan ze met de fabriek verder uitzoeken.. hoor ik morgen middag meer over.. we gaan t zien..
 

Rallye

Forumguru
Ik heb het CarPlay-probleem (afbeelding kaarten in de war) één keer gehad met 1896. Daarna kwamen nog een grotere en een kleinere OTA update binnen en sindsdien heb ik het niet meer gezien.
 
Das mooi. Fijn dat er ook OTA updates zijn. Bij de oude versie kreeg ik niets te zien..
Ben benieuwd wat de dealer morgen te vertellen heeft.. straks moeten ze de hele unit swappen… nou best.. ze doen maar.. rekening mag naar Vallei..


@SuperBeeb ; op ali zijn is dit soort meuk te krijgen;
1674079077512.jpeg
 
Bovenaan Onderaan