DM’s zijn rode Octavia 4 vRS iV PHEV Combi

kwillems

Donateur
Om de beslissing iets makkelijker te maken: je kunt de logo's altijd weer opnieuw vastplakken of vervangen door andere. Je kunt altijd terug.
Ik sta voor hetzelfde dilemma. Uiteindelijk vind ik de achterkant te druk en zonder logo's stijlvoller. Verder heeft jouwe auto geen bling-bling en logo's nodig.
 

Cordoba

Forumguru
Ik vind het met alle standaard tekst onderop de klep én de merknaam onder de achterruit te druk, voor mij zeker een verbetering zonder extra type aanduiding.
 
Ja. Zeker lastiger met wassen; mn monello droogdoeken blijven erachter steken..

Ja dat skoda woord kan er vast ook af, maar dat lijkt me net ff te kaal.. zal straks nog ff paintshoppen.. heb er wel aan gedacht..
 

EdK

Forumguru
Ik bij C en dan een LOGO bij superskoda bestellen in kleur van bv de SuperB omdat die wat groter benne
 

EJS

Forumguru
Ik stoor me er niet zo aan. Vind het zwart op rood sowieso mooi. Je kunt geen verkeerde keuze maken mi.
Als je wat weg wil hebben zou ik persoonlijk voor optie B gaan. De letters S K O D A zou ik laten zitten. Die geven de auto optisch wat meer breedte tov de helemaal kale achterkant.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik zou zelf die SKODA letters er allang afgehaald hebben (irritant bij wassen/poetsen) en vervolgens er een rond Skoda-logo in zwart op plakken. Beetje verwarring zaaien kan nooit kwaad.
Maar ja,ik doe dan ook wel graag een beetje dwars... ;)
 
Bovenaan Onderaan