Der Dicke Schwartzer II (Superb afgemonteerd...)What a blast !

Miez1

Forumguru
Ja, dat zou te gek zijn, en op die locatie al helemaal, samen aan de Nastro Azzuro :xyxthumbs:
 

MarcoO2

Forumguru
Mooie foto weer!

Kleine tip: heb je weleens een polarisatiefilter gebruikt op je camera? Kun je een hoop van de spiegeling mee kwijt raken.
 

Miez1

Forumguru
Hi Marco ! Thnx!

Nee, heb ik niet, ik heb ook totaal geen kaas gegeten van fotograferen derhalve is de foto met mijn Iphone 4S genomen.

Alles gute !

Miez
 

Miez1

Forumguru
@S-line, ik weet het, ik weet het, eigenwijze keuzes, te laag en te grote wielen, er is niet mee te rijden (al 40K sinds september):xyxthumbs:
 

RayDelft

Forumguru
Hi Marco ! Thnx!

Nee, heb ik niet, ik heb ook totaal geen kaas gegeten van fotograferen derhalve is de foto met mijn Iphone 4S genomen.

Alles gute !

Miez

Niet alleen mijn complimeneten voor je auto, ook voor je iPhone ! Mooie foto hoor.
 

Miez1

Forumguru
Aan alles komt een einde, hoewel ik nog een paar maandjes met de Superb doorknor ga ik in augustus over op een witte O3. Beetje weemoedig toch, dit ding is echt goed, ruim, comfortabel, mooi, ik kan eigenlijk niets bedenken wat me niet is bevallen tot zover.

Het nieuwe hoofdstuk heet straks 'Die Weisse Bombe' :D

Alles gute !

Miez
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Je Superb zal hopelijk weer bij een liefhebber terecht komen die zich wellicht hier op het forum aansluit
Wordt het wit met een hoop zwarte details ? :D
 

Miez1

Forumguru
Kort door de bocht modus aan# Hij is drie cm korter dan de huidige Superb en kost me 120 Euro minder in de maand (netto) # kort door de bocht modus uit.

Maar ik denk ook dat de Superb in de herfst van zijn bestaan verkeert en dat als ik in augustus ga rijden dat er in januari 2015 een compleet nieuw model staat, daar ben ik wel gevoelig voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

RaceVrs

Banned
3 cm? Dacht 15? Nog niks hoor. Octavia is vind ik wel sportiever dan een Superb. Beter een witte octi dan een witten superb. 120 euro is een mooi verschil trouwens.
 

Miez1

Forumguru
Ik heb lang getwijfeld over wit, bij de Superb ook gedaan. Er staat een witte Superb bij ons in de wijk, die blijf ik toch ook mooi vinden. Omdat ik altijd zwart heb gehad, nu maar is wat anders gedaan. (mijn vrouw denkt dat ik in een 'midlife' zit :D )
 

RaceVrs

Banned
Ben zeer benieuwd. En waar bent u in de toekomst te spotten? De combinatie spreekt mij wel aan ---motorisch niet, maar snap dat het om een lease gaat
 
Bovenaan Onderaan