Der Dicke Schwartzer II (Superb afgemonteerd...)What a blast !

LdN

Forumguru
Op weg naar huis rechter voorband lek gereden, thuiskomer er onder en de volgende dag moest de auto toch naar de dealer voor onderhoud.
Dealer gevraagd om ook de band te repareren/vervangen. Dealer belt halverwege de dag dat hij de band niet mag vervangen want dat moet van
de LM door quickfit gedaan worden.
Quickfit gebeld, heeft band niet voorradig moest 3 dagen wachten.
LM gebeld met het verzoek om toch de dealer het te laten doen, was onmogelijk.
Ook onze wagenpark beheerder kon de LM niet overtuigen ik moest maar gewoon 3 dagen door Nederland rijden op de 80kmh max. thuiskomer.
Uiteindelijk heeft de wagenparkbeheerder voorgesteld om het verschil in prijs tussen de dealer en quickfit bij te betalen, dat was akkoord.
Uiteindelijke meerprijs € 5,00
Gelukkig zitten we niet meer bij die LM, de huidige is veel reëler, kreeg 3 maanden voor het einde contract nog gewoon een volledige grote beurt
en twee nieuwe voorbanden.
Het kan dus wel.
 

Miez1

Forumguru
Ik vind het niet normaal, ik moet nog twee maanden rijden en stuur er dan nog wel 10000km bij, ik denk niet dat het bevorderlijk is. En dan praten we over een beurt wat in de basis 239 euro kost, vreemde spaarzaamheid.
 

Jee13

Forumguru
net even je topic grotendeels doorgelezen

Die LM maakt er wel zooitje van zo, jammer

wat me trouwens opviel is je onderschrift, ik heb niet zo veel met bijbels enzo, maar dit staat ook op mijn racefiets;)

20140701_101909.jpg
 

Miez1

Forumguru
Ach, niet dat ik mij er heel druk om maak maar het is niet netjes, en het betoog van de LM is ook gammel, zeg dan gewoon dat je geen geld meer uit wilt geven aan de auto ipv dat je mij wijs probeert te maken dat de onderhoudsintervallen 'larie en apekool' zijn... :(

Hoewel ik ook niet strenggelovig ben vind ik deze passage een mooie waarheid met zich meedragen. Ik las hem eigenlijk voor het eerst toen ik de film van Team Hoyt zag, de gehadicapte jongen die met zijn vader 'The Iron Man' doet. Voor mensen die dit filmpje niet hebben gezien, kijk gerust even en hou zakdoeken gereed. Een diepe buiging voor deze mannen, echt een prachtige levensles. Voor de nieuwsgierigen, Philippians 4:13 is vrij vertaald 'Ik kan alles bereiken door 'dat/diegene wat/welke mij kracht geeft'
 
Bovenaan Onderaan