Der Dicke Schwartzer II (Superb afgemonteerd...)What a blast !

Miez1

Forumguru
Het betreft inderdaad een leaseauto. Ik denk dat de auto veel eerder klaarstaat bij de dealer, die gebruiken hem dan als een soort uithangbord. Zodra hij daar staat post ik ff wat plaatjes.
 

Miez1

Forumguru
Ging even uit van 3e naamval, dank voor de correctie ;) (en aangepast op de vorige pagina)
 
Laatst bewerkt:

RaceVrs

Banned
:thumbsup: ze gaan als warme broodjes. Mag je tot Augustus ernaar kijken haha. Zolang er geen dikke andere staat zal die inderdaad wel voor de deur staan.
 

Canon-Eye

Forumguru
Geen moeite - in mijn tijd moesten we nog rijtjes lidwoorden en voorzetsels stampen, dus dat zit vrij grondig verankerd in het lange termijn-geheugen.
 

ertromp

Forumguru
Ik heb lang getwijfeld over wit, bij de Superb ook gedaan. Er staat een witte Superb bij ons in de wijk, die blijf ik toch ook mooi vinden. Omdat ik altijd zwart heb gehad, nu maar is wat anders gedaan. (mijn vrouw denkt dat ik in een 'midlife' zit :D )
Dus ook naar deze club dan met de nieuwe aanwinst? :D

image.jpg
 

Miez1

Forumguru
Iemand zei ooit; 'het verlangen is groter dan het hebben', dat al hier ook van toepassing zijn. Daarnaast, ik heb het Superb verhaal nog niet afgesloten, ik stap gewoon elke dag met plezier in dat ding. Toen ik 3 jaar geleden op de Superb moest wachten (stond 11/7 bij de dealer en ook 31/8 pas rijden) reed ik in een Civic Hybrid, kijk, dan is het wat anders........:nono:
 
Laatst bewerkt:

Miez1

Forumguru
LOL@ertromp! Om je de waarheid te vertellen, ik heb dit weekeind dit in mijn garage gezet, ik geloof dus dat mijn vrouw er niet heel ver naast zit.......

wlx30h.jpg


:D:D
 

s-line

Forumguru
Huh,is er een skoda phaeton dan??
Maar zelfs die,zal niet veel groter zijn,als dat al zo zou zijn! ( plus een iets ander prijs kaartje)
 

s-line

Forumguru
[quote="RaceVrs, post: 378920, member: 13999" ]Octavia is vind ik wel sportiever dan een Superb. Beter een witte octi dan een witten superb.


Zeker, een witte(n) Superb ziet er niet uit!!:bloos:
 

Joske

Forumguru
Huh,is er een skoda phaeton dan??
Maar zelfs die,zal niet veel groter zijn,als dat al zo zou zijn! ( plus een iets ander prijs kaartje)
schillen iets van een 20 cm als ik het goed voorheb ;)

over de factuur zullen we maar zwijgen ;)
 
Bovenaan Onderaan