Der Dicke Schwartzer II (Superb afgemonteerd...)What a blast !

WouterO2C

Actief lid
Zie voor het eerst dit topic (nieuw lid :) vandaar wat late reply.... Mooie wagen zeg, gefeliciteerd! Lekker gereden al?

Hoeveel inch zijn die velgen en is hij inderdaad 5,5cm verlaagd? Dat is veel zeg.. Wel erg mooi hoor!
 

Miez1

Forumguru
Hallo wdenharder,

Het is 19" en 5,5cm dichter bij het asfalt. Vandaag 400 kilometer lachend rondgereden. Wat is dit een puike machine. Hij mag dan niet snel zijn, het is een cruiser pur sang!

Bedankt en goede groet,

Miez
 

WouterO2C

Actief lid
Hallo wdenharder,

Het is 19" en 5,5cm dichter bij het asfalt. Vandaag 400 kilometer lachend rondgereden. Wat is dit een puike machine. Hij mag dan niet snel zijn, het is een cruiser pur sang!

Bedankt en goede groet,

Miez

Zeg maar Wouter hoor :)

En hij ziet er nog zeer mooi uit ook :)
 

Hetzer

Forumguru
Miez, heb je geen zin om naar de komende meeting te komen, je wagen zal veel bekijks trekken!!!!!!
 

Miez1

Forumguru
Hi Hetzer,

Ik wil er zeker bij zijn, maar vooralsnog zoveel 'voorbehoud' dat ik pas concreet kan worden als de datum wat dichterbij komt.

Grt.

Miez
 

s-line

Forumguru
Hey michel, dit schrijft een stuk makkelijker als in het duits!
Bevalt hij een beetje en het rijden gaat prima toch he.
Misschien zie ik je bij de meeting maar weet nog niet of het gaat lukken ivm voetbal van de jongens.
gr.michiel
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Het rijden is top! En hoewel comfortabel, ik heb al wat leuke bochten beslecht, ik mag inmiddels de motor al wat meer belasten (+1500km) en de wegligging is fantastisch.

ik hoop je te treffen op de meeting, zit zelf ook met voetbal van mijn zoon op zaterdag. Misschien een bliksem bezoekje.

Grtz.

Miez
 

Miez1

Forumguru
Klein woordgrapje.......


IMG_1405%5B2%5D.JPG
[/URL][/IMG]

Grtz.

Miez
 

Miez1

Forumguru
Ik had hem willen bewaren tot zaterdag....maar helaas kan ik er niet bijzijn. Ik wilde hem toch ff met jullie delen!:xyxthumbs:
 

Venom

Nieuw lid
Leuke "finishing touch" op een schitterende auto. Mooi om te zien dat je de hele auto naar eigen wens hebt kunnen aanpassen.
 

Miez1

Forumguru
Maanden verder.......

Het is en blijft echt een fantastische auto. Inmiddels 35K erop gedraaid en het torretje onder de kap is los. Geen enkele aanmerking, 100% score voor garage Holsch en de 'Absurd'. Alles past erin, bootjes erachter gehad en zware aanhangers, twijfelaar bedjes, in de bak, bureautjes, stoelen, verhuizen, slapen alles kan gewoon. Ik overweeg zelfs om hem na de lease te kopen. Ik ben er erg aan gehecht geraakt. Vanavond cruise ik naar het Gardameer, kindjes achterin en voor het eerst geen discussie met mijn schatje over wat wel en niet mee mag:xyxthumbs:.

Vanacht ff lekker knorren op de autobahn, gooien we hem ff open.

Absurd, I'm lovin' it !:rockon:

Alles gute !

Miez
 

Bakkertje

Forumguru
Wacht maar tot vrouwlief de ruimte ziet die overblijft, dan komt er ineens nog een extra tas, schoenen, fiets, bbq, tafels, stoelen enz... :D

Veel plezier op de autobahn, mijn S2 1.6 heeft al laten zien dat 214 op de maxi-dot mogelijk is (bergaf welliswaar, maar nog niet op..)
Gardameer is ook erg fijn, veel plezier en vooral veilige reis!
 

Kensel

Forumguru
Veel plezier! Ook bij het inpakken ;) is ook altijd al een feest haha..
Goede, veilige en vooral fijne reis! Geniet ervan.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen op de Autobahn als je terugbent (ga eerdaags zelf ook het beestje uitlaten in Duitsland)!
 
Bovenaan Onderaan