Der Dicke Schwartzer II (Superb afgemonteerd...)What a blast !

djmshell

Senior Member
Bij de Faab schijnt het lastiger te zijn om het GL logo te verwijderen. Vandaag even bij mijn eigen bolide gekeken nadat we hem opgehaald hadden. logo zit op een zwaar plaatje. dit plaatje zit ge- hotmeld vast aan de grill.
 

Miez1

Forumguru
Het plaatje zat op twee plaatsen in een lamel versmolten, ik denk dat dit met een scherp mes is uitgesneden. Van heel dichtbij kun je zien waar het gezeten heeft maar het is niet storend.

@sitechris, die tweede uitlaat is alleen voor mensen die een (wannabe) v6 uitvoering willen hebben, ik niet in ieder geval.

@JC, ik zou meer gaan voor de verbastering 'one man show, Low & slow', hebben ze die al bij de zuiderburen?

@'S-line, voorlopig nog niet rijden, de afkoop van mijn huidige contract is achterlijk hoog. Ff uitzitten dus (week of 5/6)

Grtz
 

s-line

Forumguru
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.
(He exact mijn 100ste)
 

Miez1

Forumguru
update 22/7

En de montage van de afneembare parkeersensor, als dat geen mooi werk is? Hulde@Holsch:super:

IMG_1131.JPG


Dus de boot kan erachter....:rockon:
 

Miez1

Forumguru
Een trekhaak is ook een sensor.....voel je 'pok' dan zit je ergens tegenaan, vandaar....:uitlachen:
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Hij staat al bij de dealer vanaf 15 juli, dat is echt afzien (als je benzine door de aderen hebt stromen). Gelukkig ben ik daar altijd welkom dus af en toe rij ik even langs. Maar nu het laatste weekje, gelukkig heb ik het beredruk ;)

Heb jij recent nog details veranderd?

grt.

Michel
 

Miez1

Forumguru
Eindelijk is het zover, volgende week donderdag (1/9) gaat 'ie rollen:super:


Vandaag overeenstemming bereikt dat ik woensdagmorgen 31/8 ga rijden, mijn drukke agenda staat het anders niet eerder toe dan half september:biggthumpdown:
 

s-line

Forumguru
Dat scheelt toch weer 1 nachtje.:winkie:
Ik heb zelf verder nog weinig veranderd aan mijn auto ,eerst lekker op vakantie geweest en nu eerst maar eens zoeken waar dat irritante knars/knakje rechtsvoor vandaan komt want daar wordt ook een beetje kriegel van.
Tot nog toe kan ik niets vinden dus moet ik alles er maar eens onder vandaan schroeven en dan alles maar weer eens goed gaan nakijken en dan maar weer in elkaar zetten en kijken of het dan over is.
succes met de laatste loodjes!
gr.michiel
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Vervelend van dat knarsje, gebroken veer? Zand/vuil? Lekke demper? ben benieuwd wat het is, ik heb ff staan hangen op die van mij maar daar hoor je helemaal niets. Ben je er al uit of je nog lager gaat?

Grt.

Michel
 

s-line

Forumguru
Echt geen idee, krijg waarschijnlijk een nieuwe voorpoot want het lijkt uit de schokbreker te komen als ik goed op mijn front ga duwen hoor je echt een rare knars/knak en het klinkt alsof het de schokbreker is.
Hopen dat ik gelijk heb dan is het garantie zo niet kost het mij een schokbreker maarja je moet toch wat proberen.
Kan jij eens vragen bij de genen die het bij jou gemonteerd heeft of hij misschien een tip heeft waar ik anders moet zoeken?
En lager?? eerst maar eens dit probleem oplossen
Bvd. michiel
 

s-line

Forumguru
Top,dank je:xyxthumbs:
En miss. zien we elkaar wel op de najaars meting kunnen we wat mooie foto,s schieten.
 

Miez1

Forumguru
Lange gewacht maar morgen ga ik toch echt lekker sturen, om 10 uur ophalen en direct een ritje van 400 kilometer.

Grtz.

Miez
 
Hoi Michiel,

Hoe eerder, hoe beter. Veel rijplezier met "DER DICKE SCHWARTZER 2". Ik denk dat dat wel gaat lukken.

Je gaat hem al lekker "inrijden" op de eerste dag. Veel plezier.
 
Bovenaan Onderaan