Der Dicke Schwartzer II (Superb afgemonteerd...)What a blast !

MarcoO2

Forumguru
Mijn intenties zijn niet om een wannabe V6 te zijn of worden, ik vind ook niet dat de auto dat uitstraalt, de auto ziet er uit zo als ik het wil.
En dat is uiteindelijk het enige wat telt, want jij moet er blij van worden! Je hebt in ieder geval een redelijk unieke auto.
 

eddiea

Forumguru
Sehr schön Miez1!

Je auto is toch niet echt 8 cm omlaag? Die van mij is 4 cm verlaagd maar ik zie wel dat die van jou wat lager is maar 4 cm? Die van s-line ligt volgens mij lager dan die van jou.

Gr.

EddieA
 

plaza

Forumguru
l. Mijn intenties zijn niet om een wannabe V6 te zijn of worden, ik vind ook niet dat de auto dat uitstraalt, de auto ziet er uit zo als ik het wil.


Maaaaarrrr dan niet komen vragen of ik je kan helpen duwen op de Alpe d'Huez !!!!!!!:winkie:
 
Hoi Miez,

Inderdaad, het wordt steeds mooier in Lelystad en in de Landerijen. We moeten nog even geduld hebben, maar dat zal zeker beloond worden.
 

s-line

Forumguru
He michel, ik zie nu pas je topic,hij ziet er goed uit zo.:super:
Grappig dat niemand je gelooft als je zegt dat het comfort best goed is, maar kw is echt nog wel comfortabel.
Ik had laatst iemand mee die zei toen hij meereed,dat je het niet zou zeggen dat er een schroefset onder zat. (komt allemaal door de lange wielbasis)
Bij mijn oude rs vond ik zelf ook dat hij lekkerder reed met kw,dan op zijn orginele onderstel.
Als je hem heb moeten we maar eens wat afspreken om een leuke fotoshoot te maken een leuk contrast zo een lage zwarte en een lage witte.
Nog even volhouden en elke dag even langs de dealert:winkie:
Gr.michiel
 

Miez1

Forumguru
Hi Michiel,

Ik vond het al zo lang duren voordat je reageerde ;)). Ik vind hem prachtig en nog een 'big thanx' voor je adviezen in deze.Hij kan zowel voor als achter nog twee 'slagen' hebben maar hij rijdt nu perfect. Ik meld mij dagelijks even bij de dealer om te kijken naar de vorderingen. Vandaag zijn alle logo's en badges verwijderd en de mdi kabel gefixed. Rest nu nog een uitlaat sierstukje, de afneembare parkeersensor, uitlijnen, mObridge installeren en poetsen. Dat kan allemaal best snel maar ik moet nog ff wachten. Zodra ik hem heb kom ik ff langs.

Take good care!

Miez
 

s-line

Forumguru
Ja sorry maar ik had het niet eerder gezien en die twee slagen schelen niet zoveel hoor. hij moet ook nog even ,,zetten,, kijk maar naar het verschil.
Greets.

DSC00231.jpg
 

Miez1

Forumguru
Update 20/7

Uitlaatsierstuk geplaatst en plaatjes en badges verwijderd. O het maar plat te zeggen ' great ass'...:worshippy:

IMG_1124.JPG
 

eddiea

Forumguru
@Miez1 en s-line

Dat zetten gebeurt inderdaad nog. Die van mij lijkt na mijn 4000 vakantie km vol bepakt groten deels ook neg wel wat gezakt. Ik ben heel benieuwd hoe dat rijdt met een kw onderstel misschien dat ik bij mivw misschien even kan proeven bij je s-line?

Grtz
 
Miez,

Hebben ze je Greenline plaatje aan voorzijde ook kunnen verwijderen? Strakke reet hoor.... alsof ik mijn wagen zie, ha!
 

Miez1

Forumguru
@djmshell, ik zal het vragen, je ziet er niets meer van iig, dus netjes gedaan, geen haastklus.

@SuperBob, de achterkant is mooi getekend, je zou er verliefd op worden.....;)
 

Mr_McPhisto

Actief lid
@djmshell, ik zal het vragen, je ziet er niets meer van iig, dus netjes gedaan, geen haastklus.

@SuperBob, de achterkant is mooi getekend, je zou er verliefd op worden.....;)
Hey Miez, prima wagen heb je hoor! En het is een monster die 1.6diesel! Ik kom uit een 170 pk diesel uit de hatchback en deze 1.6 is echt wel even sneller!!....
Vet snel in 12 seconden op 100. Ik heb zelfs al een keer 11 hoog gescoord...

Nee dus hierboven heh! Maar.. het gaat ook zeer zeker om de looks! Heb ik wel geprobeerd, alleen standaard sportonderstel bij mij met s5 er op. Heb het greenline embleem ook op de klep er af gekregen, maar op grille werd me verteld niet te kunnen (of lees: we zijn bang het niet netjes te kunnen doen en dat je dan ontevreden bent en we dan een probleem hebben). Dus voor dat dat inderdaad gebeurt, wil ik ook graag weten hoe ze het hebben verwijdert en..... heb je ook foto (detail) en totaal van je grille nu?

Succes heh en genieten van je wagen!
 

s-line

Forumguru
Hij wordt steeds mooier hoor!!!:rockon:
En voor de rest sinds wanneer ziet een v6 er tegenwoordig standaard zo uit?? volgens mij ziet een v6 er het zelfde uit als een standaard superb alleen van die malle (ferarri wannebee) uitlaten.
Greets
 

Miez1

Forumguru
@s-line, is toch helemaal waar. Maar er werd hier geschreven dat de auto ' zijn uiterlijk niet waarmaakt',tja, wat dat dan moet betekenen?

@Mr_McPhisto en DjmShell; hoe ze het gedaan hebben vraag ik even na, fotootje heb ik al wel.

IMG_1122.JPG


Take care !

Miez
 

___JC___

Forumguru
Volgens mij is dit een tuningtrend die je bij onze zuiderburen veel vaker ziet. Mensen willen het spottend nog weleens 'all show and no go' noemen. :)
Feit blijft dat het een opmerkelijke verschijning is.
 

sitechris

Donateur
Nu nog twee uitlaatjes erbij aan de rechterkant en je houdt echt bijna iedereen voor de gek. Totdat je optrekt met dieselbrom. Maar dat kun je verhelpen door alsnog het 3.6 blok erin te lepelen ;)
 

s-line

Forumguru
Hoi michel, het lijkt op de foto wel of ze het embleem er met een heel scherp plamuurmes of zo eraf hebben gestoken.Het is namelijk net of je gleufjes ziet waar hij vast heb gezeten.
En volgens mij is een nieuwe grille van een benzine versie niet zo duur hoor dan heb je zoiezo geen embleem erop.
Wanneer mag je nu eindelijk gaan rijden.
Later.
 
Bovenaan Onderaan