Columbus Navigatie gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Stip

Forumguru
Ik ben er uit, er komt geen Columbus meer in mijn O-2. Tja, je zou kunnen zeggen dat ik dan toegeef aan het dievengilde, maar ik ben er echt klaar mee. M'n vrouw slaapt al geen nacht meer, sinds die #$@##$$ een paar weken geleden onze auto verruineerden om die Columbus eruit te slopen.
Op dit moment ben ik me aan het orienteren op iets anders, maar zo makkelijk is dat nog niet. Geen idee wat te doen. Het liefst iets origineels dat een aantal functies van de Columbus overneemt, zonder dat ik bang hoef te zijn voor ongewenste interesse. Navigeren ga ik gewoon met m'n TomTom doen. Voordeel is, dat die altijd up to date is en flitsers meldt. Ook al was het aaibaarheidsgehalte van de Columbus natuurlijk wel hoog en bepaalde voor een groot deel de uitstraling van onze O-2.
Mocht een van jullie nog een tip hebben over een opvolger, laat het me dan aub ff weten.
 

EdK

Forumguru
kenwood dnx 9260 bt, met garmin navigatie software
zeer tevreden mee en deels door extra module zijn de functie knoppen ook te gebruiken (deels )

EN het scherm is verwijderbaar wat ik als een grote plus zie !
En ja waar laat je een 7 inch scherm ??
wel waar laat je je rijbewijs en je sleutels
 

Giant

Forumguru
Supersjors, informeer eens om je heen (o.a. bij je dealer) naar het risico op het kapen van een Amundsen. Dat is enorm veel kleiner. Dat was voor mij de reden om niet voor de Columbus te gaan. De Columbus is veel interessanter voor het dievengilde, brengt veel meer op. De Amundsen laten ze links liggen om die reden.
:ot: Hoogste tijd voor de VW/Audi/Seat/Skoda groep om de navigatie hardware en het display fysiek van elkaar te scheiden en alleen het display nog in/op het dashboard te monteren. Dat scheelt al heel veel (pogingen tot) diefstal. Leert ook de ervaring bij andere merken die het zo doen.
 

SweetRevenge

Actief lid
Dito.
IP ban gaat niet goed werken volgens mij. Aangezien Simon een volhardend persoon is, zal hij bij een IP ban waarschijnlijk via een proxy werken. En dan gaan we ervan uit dat hij nu al niet werkt via verschillende IP adressen.
 

MarcoO2

Forumguru
Als we nu alle verdachte advertenties hier gaan melden, wordt dit wel een oeverloos topic... er is namelijk geen kruid tegen gewassen. Voor iedere advertentie die wij "wegklikken", verschijnt er zó weer een (of meer) nieuwe.
 

EdK

Forumguru
geef je de moed nu al op ??
De volhouder wint is het gezegde, dus laten we kijken of het inderdaad mogelijk is !
 

andrehj

Forumguru
Zullen we maar een nieuw topic "verdachte MP advertenties" openen dan? Ik vind het wel een erg goede zaak dat we het het tuig zo moeilijk mogelijk maken.
 

MacManiac78

Forumguru
:cool:
De "Simon" heeft al meerdere MP accounts.
Zoeken op RNS geeft meerdere hits en met regelmaat "Simon".
Ik ben het wel eens met MarcoO2, dit forum is niet bedoeld om MP-alerts te posten. Een nieuw topic is misschien wel een idee, maar.... of het werkt? Het is en blijft dweilen met de kraan open.
 

nomad

Senior Member
Hoe gaan jullie om met het feit dat in geval van een leaseauto de Columbus meegenomen is in de leaseprijs en er na diefstal een goedkoper apparaat geplaatst wordt ? Je blijft dan namelijk bijtelling betalen voor de Columbus terwijl deze er niet meer in zit. Verrekend de leasemaatschappij het verschil of zeggen ze gewoon pech = weg en typisch geval van jammer ?
 

___JC___

Forumguru
Ik betaal volgens mij geen bijtelling over mn Columbus, geen fabriek af optie, maar een accessiore. Maar gelukkig is ie bij mij ook niet gejat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan