Rosinfield
† In Memoriam
Een "alleskunner" dus:
https://www.ask-performance.com/
https://www.ask-performance.com/
Ja. En zonder enige reden, want vanaf 4500 rpm wordt het max vermogen al bereikt. Waarom zou je dan in hemelsnaam het max rpm naar 7000 willen brengen, met alle mogelijke schade of extra slijtage als gevolg?Gaan na de tuning ook 1000rpm verder dan standaard .
Ja. En zonder enige reden, want vanaf 4500 rpm wordt het max vermogen al bereikt. Waarom zou je dan in hemelsnaam het max rpm naar 7000 willen brengen, met alle mogelijke schade of extra slijtage als gevolg?
Ja idd. Misschien omwille van geluid/beleving? Mocht iemand dat willen kan je beter een Japanse auto kopen een S2000 ofzo - iig iets metWaarom zou je dan in hemelsnaam het max rpm naar 7000 willen brengen,
Dat zal ongetwijfeld zo ongeveer kloppen. Maar eigenlijk zijn die 0-100 waarden in mijn optiek niet zo heel interessant. Belangrijker vind ik dat de tussensprintjes beter gaan en dat je door het extra koppel lekkerder rijdt
Dat zou kunnenWie weet was die ook gechipt
Als ik met mijn dsg de sport stand gebruik bij het optrekken dan rij ik behoorlijk wat auto's eruit. RS vast niet, maar dat probeer ik dan ook niet. Ik zou het tunen ook doen voor de sprintjes bij bijvoorbeeld het inhalen. Daar is de 1.5tsi gewoon lui en moet je (zeker met 4 personen in de auto) echt geduld hebben en goed plannen wanneer je in gaat halen.Maar die 1.5 tsi is al een pittig blokje se . Ik heb een RS en had dat es achter mij en tot 60 ongeveer kon dat redelijk goed standhouden. Ik was er eigenlijk zelf van verschoten.