Zephir
Lid
niet echt een sleeper car dus zoals ze zeggen![]()
Wat had je gedacht in't wit, met reuzenvelgen en rode klauwen...

niet echt een sleeper car dus zoals ze zeggen![]()
Knap machien! Is die 19" niet beenhard? Ik rij zelf op 18" en dat is voor mij ong. het maximum aanvaardbare...
Ik rij ook op RON98, altijd Esso, maar die komt waarschijnlijk van net dezelfde tanker als die van Q8... RON 98 maakt de motor iets stiller en heel lichtjes zuiniger. Gezien tsi's snel vervuilen vind ik extra reinigend additief misschien nog wel het belangrijkste...
Reuzevelgen mmmm kan nog altijd een maatje groter hoorWat had je gedacht in't wit, met reuzenvelgen en rode klauwen...![]()
Ik vind het heel goed meevallen qua comfort... Hiervoor heb ik een opel Astra met sportchasis en 18" velgen gehad en die was veel harder op de baan...Knap machien! Is die 19" niet beenhard? Ik rij zelf op 18" en dat is voor mij ong. het maximum aanvaardbare...
Ik rij ook op RON98, altijd Esso, maar die komt waarschijnlijk van net dezelfde tanker als die van Q8... RON 98 maakt de motor iets stiller en heel lichtjes zuiniger. Gezien tsi's snel vervuilen vind ik extra reinigend additief misschien nog wel het belangrijkste...
Ik vind het heel goed meevallen qua comfort... Hiervoor heb ik een opel Astra met sportchasis en 18" velgen gehad en die was veel harder op de baan...
Tank ook altijd 98 ook. Met de moto daar voel ik da heel goed het verschil tussen 95 en 98...
Op de achterbumper zijn er zo van die hele kleine zwarte spikkels die ik er niet af krijg...
nochtans Bart, zonder afbreuk aan je advies te willen doen, is mijn ervaring dat teer toch wel echt een taaie vervuiling kan zijn. Welke je met enkel kleien en sprayen er toch niet makkelijk af krijgt. Er van uitgaande dat het teer is natuurlijk..Wat ik hier boven aan geef gaat teer en andere vervuiling makkelijk van je auto af
Ok merci dan ga ik het eens proberen met wasbenzineAls je het met klei doet is de kans dat je moet polijsten ook groter als dat je even een punt van een doek gedrenkt in wasbenzine de teer losweekt![]()
Ola ja inderdaad, Stefan Verdonck, mijnen baas heeft een race blue 2.0tdiAh, dit is dan de 3de RS in de parkeergarage van Baloise :-)
Watergedragen lak, is niet de blanke lak die erover de kleur zit hoor, alleen de kleur is watergedragen en de blanke lak is gewoon een HS-lak(high-solid). En die kan je gewoon met wasbenzine afnemen,zonder probleem.@Joske het is ook een oplossing maar ik zelf gebruik het niet zo graag op de watergedragen lakken.
Wat ik hier boven aan geef gaat teer en andere vervuiling makkelijk van je auto af en heb je een goede basis voor je waxlaag of wat dan ook.
Grt Bart
Inderdaad :-)Ola ja inderdaad, Stefan Verdonck, mijnen baas heeft een race blue 2.0tdi
Dan ben jij die met de grijze, collega van Kristien niet ?![]()