Badsloefkes Skoda Octavia RS 230 Moon White

Badsloefke

Forumguru
Hallo Allen,

Sinds gisteren de supertrotse eigenaar van een Skoda Octavia VRS 230 TSI
Kleur is Moon White en heb volgende opties ( lederen zetels met rood stiksel zijn standaard en de 19" velgen ook ) :
Pack RS Comfort
Pack RS Traveller
Verduisterde ruiten 95%
Electrische opening en sluiten van achterklep
Verwarmde zetels voor en achteraan
Bijverwarming met afstandsbediening
Optical Parking Assistant ( camera )
Smartgate
Soundsystem Canton ( werkt goed moek zeggen )
Kessy met Volumetrisch alarm met sleepdetectie & Safe systeem
Variabele koffervloer
Simply Clever voor variabele koffervloer
Multifunction Pocket

En hierbij de foto's :
2u7rbf4.jpg


oidfv8.jpg


15nwwp3.jpg


140kem8.jpg


2v34u9z.jpg


339pqq1.jpg


Achterkant moet ik nog eens foto van trekken als m terug proper is ziet al serieus vuil na 1 dag en 200km :D

Ben dus dolgelukkig met mijn nieuwe auto, dus bij deze kruip ik er nu terug in voor weer een lekker ritje heb 2 dagen vakantie en ga nu eerst de wintervelgen en banden gaan bestellen :D
 

Badsloefke

Forumguru
Ah ja en de "gele" lichtjes zou ik ook door witte LED willen laten vervangen dus alle tips zijn welkom en als je iemand weet die dit voor mij kan doen laat gerust weten, zelf begin ik er niet aan heb 2 linkerhanden zoals ze zeggen :pieker:
 

Ollie36

Nieuw lid
Knappe wagen !!
Mss enkele fotos vh interieur ?
Ik moet nog een weekje wachten op de mijne :(
 

peterrapid

Forumguru
@Badsloefke knappe ride, wat betreft de ledlichtjes, ofwel garage ofwel als je hem van plan bent te verlagen dan zal die persoon dat ook wel kunnen erbij nemen. Is juist belangrijk dat het iemand met VAGCOM is zodat eventuele foutmeldingen eruit kunnen gehaald worden.
 

Nosmo

Actief lid
Prachtige wagen, maar waarom laten ze die velgen toch ontwerpen door Stevie Wonder? (Ik heb ze nog niet irl gezien dus misschien vallen ze me in het echt wel mee ;))
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers op jullie belastingstelsel als ik al die Vlaamse RS-en hier voorbij zie komen.

Veel fijne kilometers toegewenst met je nieuwe bolide!
 

Goofy@5E

Forumguru
Prachtige wagen, maar waarom laten ze die velgen toch ontwerpen door Stevie Wonder? (Ik heb ze nog niet irl gezien dus misschien vallen ze me in het echt wel mee ;))
Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers op jullie belastingstelsel als ik al die Vlaamse RS-en hier voorbij zie komen.

Veel fijne kilometers toegewenst met je nieuwe bolide!

I v m de velgen 19 extreme, je moet ze echt in real zien, op foto vind ik ze ook maar niet echt je dat, maar toen ik ze de eerste keer is tegen kwam ben ik er echt wel van geschrokken hoe mooi ze zijn. Dus 16/01/2016 als je moest erbij zijn zal @Badsloefke ze zeker uitgebreid aan je willen tonen.
 

Wildor

Actief lid
Gefeliciteerd met uw prachtige wagen!
Moonwhite is toch een geweldige kleur :thumbsup:
Lampjes in de spiegels vervangen ziet er eenvoudig uit, zal een van de eerste dingen zijn die ik vervang als mjn auto geleverd is.

Veel veilige km's gewenst
 

Badsloefke

Forumguru
I v m de velgen 19 extreme, je moet ze echt in real zien, op foto vind ik ze ook maar niet echt je dat, maar toen ik ze de eerste keer is tegen kwam ben ik er echt wel van geschrokken hoe mooi ze zijn. Dus 16/01/2016 als je moest erbij zijn zal @Badsloefke ze zeker uitgebreid aan je willen tonen.
Zou kunnen dat dan de OZ racing 18" wintervelgen er onder staan dan :D
 
Bovenaan Onderaan