Badsloefkes Skoda Octavia RS 230 Moon White

Badsloefke

Forumguru
Zal da eens proberen... Zitten zo allemaal kleine doorzichtige stipjes in het glas ik dacht lijm van bomen ofzo maar met te kleien er nog niet af gekregen... Begin op duur te denken aan fout in het glas zelf is al sinds begin ik auto heb... Probleem is dat je het enkel ziet als de zon er op zit...
 

Tuner111

Forumguru
Zal da eens proberen... Zitten zo allemaal kleine doorzichtige stipjes in het glas ik dacht lijm van bomen ofzo maar met te kleien er nog niet af gekregen... Begin op duur te denken aan fout in het glas zelf is al sinds begin ik auto heb... Probleem is dat je het enkel ziet als de zon er op zit...

sinds ik men ruit laten doen heb bij tim word men voorruit veel minder snel vuil :) misschien dat een optie ?
 

Badsloefke

Forumguru
sinds ik men ruit laten doen heb bij tim word men voorruit veel minder snel vuil :) misschien dat een optie ?
Ja had da ook al gedacht, maar zo enkel langsgaan om de vensters te doen vind ik nogal raar :D maar mss toch eens contact opnemen dan... ondertussen al 3 verschillende producten gehaald en resultaat blijft hetzelfde... hardnekkige puntjes, probleem is da ge ze enkel in de zon ziet maar in de zon moog de dan nie met producten erop zitten dus tja :pieker:
 

Badsloefke

Forumguru
Vandaag eens goed kunnen zien met zon erop foto trekken dan zie je het niet... Is dus steenslag op de voorruit veel plekjes verspreid over de ruit... Is al van begin ik auto heb... Mss van transport op trein ofzo ?
 

Skoda-MAN

Forumguru
Hmm met die staalwol eens proberen denk ik...
Let op met het afbreken van de staaldeeltjes van de pad omdat die heerlijk gaan roesten onder aan je voorruitrubber en op de plasticdelen van je luchtinlaat. Hetgeen van de staalwol af komt is heel gemeen fijn staalstof.
Bij een winkel die begint met de letters Acti kun je van die grijze vlekkensponsjes kopen voor en paar centen en die werken wel veilig.
 
Bovenaan Onderaan