Badsloefkes Skoda Octavia RS 230 Moon White

Witte76

Forumguru
als ik de mijne heb ga ik m misschien toch verlagen, hangt er vanaf hoe m uitziet hier op de oprit met de 19"ers eronder. H&R heeft een mooie en precies goede verlagingskit
 

cerdo

Actief lid
Hier in het diepe westvlaanderen liggen er nog al veel drempels en superleuke putten in het wegdek. En als ik 5 min verder rij in wallonië is het nog asfalt van in de jaren 70
 

Badsloefke

Forumguru
Das hier ook in Melsele zenne :D
Maar verschil qua comfort tussen 18 en 19" voel je wel serieus...

Velgen zitten nu ook volledig binnen de band dus geen stoepschade meer... Hoop ik :D
 

Witte76

Forumguru
Ik heb ondertussen al alle filmkes gekeken op youtube wat er zijn over de rs230. Hoop niet dat ik moet wachten tot Juni want word met de dag ongeduldiger. Ben nu mijne Audi A5 sportback 2.0tdi aan't verkopen, indien iemand interesse, laat maar iets weten:)
 

Badsloefke

Forumguru
Haha ik heb ze ook allemaal gezien denk ik :D

Weet nie meer of jij dit vroeg maar binnenin zit witte verlichting aan het handvat van de deur... Had eerst gezegd van niet maar t is wel zo... Zelfde kleur als dashboardverlichting...
 

Witte76

Forumguru
nice, nu alleen nog alles vervangen door led's. Vind het wel een beetje stom dat het niet standaard allemaal led is. Maarja daar zal de prijs voor iets tussen zitten. En knutselen aan auto's is sowieso mijn hobby. Thx voor de info over de verlichting aan de handvaten:thumbsup:
 

Badsloefke

Forumguru
Ik heb spijtig genoeg 2 linkse handen maar zou ook vooral die van de spiegels willen vervangen en de nummerplaat die schijnen beiden geel licht nu op mijn witte lak en led zou mooier zijn...:)
 

Witte76

Forumguru
YES YES YES, hij is aangekomen en staat bij de dealer:rockon:

Zal nog wel een weekje of twee duren eer m hier staat. De papieren zijn er nog niet en dan nog alles in orde maken.

Me sooooooo happy :yeehaa:
 

Witte76

Forumguru
voor de kofferverlichting heb ik geen schrik om te doen. De spiegels dat is een ander paar mouwen. Ga ik mooi mee wachten tot het wat warmer is, dan breken de clips niet zo snel af :dankje:
 

Badsloefke

Forumguru
Dealer tot bij mij thuis was 2 dagen auto toegekomen op vrijdag papieren waren er maandag en toen was verzekering ook ineens ok, ik werk wel bij Baloise dus ging snel :D
 

Badsloefke

Forumguru
Kijk ook alvast uit naar de foto's en reken maar dat je de komende weken maanden en mss zelfs jaren met een grote smile op uw gezicht rond zult rijden, nu na bijna 4 maand geniet ik nog volop van mijn auto en blijft de smile op mijn gezicht als ik weer eens wa harder op de gaspedaal duw :D

Ik heb maar 1 probleem... Hoeveel ik mijn auto ook kuis ( elke week ) de vensters krijg ik nooit proper... Al met vanalles geprobeerd en telkens weer teleurstelling als ik in de zon rijd en zie dat de ruiten minder proper zijn dan ik dacht grrrrrr... :banghead:
 

Witte76

Forumguru
ik poets mijn auto altijd met meguairs en gebruik ook hun vensterspray. Dat droogwrijven met zo'n doek van hun en ze zijn altijd super proper, misschien een ideetje???

Dit is het produkt :
 
Bovenaan Onderaan