Badsloefkes Skoda Octavia RS 230 Moon White

cerdo

Actief lid
Wachten wachten, maar is de moeite waard. De dealer hier bij ons heeft 8 rs'en verkocht in 1 week tijd waarvan 2 er rs230 waren. En met het salon super korting en nog een xtra fleetkorting.
 
Laatst bewerkt:

Badsloefke

Forumguru
Welke kleur van de 4 heb je genomen ? Nog geen witte rs230 irl gezien buiten de mijne... Steel grey wel al een paar
 

cerdo

Actief lid
Het is de steelgrey geworden omdat er hier in de buurt 2 rs220 rondrijden in het wit en een paar km verder eentje in racing blue
 

Badsloefke

Forumguru
Normaal heb ik deze week mijn wintervelgen en banden die nu 2 maand on bestelling staan, sparco 18" by OZ racing, ga ze er toch nog even onder steken om eens te zien :D
 

cerdo

Actief lid
2016-02-29 17.09.51.jpg Ik heb gekozen voor de dsg versie. Ik heb een dag de wagen van de dealer ter beschikking gekregen om te testrijden en de vrouw was verliefd op dat grondkleur grijs of vuilniszak grijs en de dsg beviel me wel. Graag zou ik ook deze terug chippen in de toekomst toe zoals ik met al mijn vorige wagens tot nu toe heb gedaan maar pas na de fabrieksgarantie. Het enige dat ik nog niet gezien heb zijn de 19" extreme velgen. De testauto stond op winterbanden.
 

boontjeRS

Forumguru
Ik heb vorige donderdag gebeld voor een stage 1 bij Br-performance, binnen 2 weken terug contact opnemen doordat bij mij waarschijnlijk al de nieuwste computer inzit, is een randgeval zei Dimi, bwjr 4/2015. Kan computer 8.0 of 8.1 zijn, dei laatste zijn ze nog volop aan het testen de ingenieurs dus voor het zekerste beetje wachten. Had er graag met pasen al ingehad met een weekendje ardennen voor de boeg. :tongue:
 

Badsloefke

Forumguru
Ik heb vorige donderdag gebeld voor een stage 1 bij Br-performance, binnen 2 weken terug contact opnemen doordat bij mij waarschijnlijk al de nieuwste computer inzit, is een randgeval zei Dimi, bwjr 4/2015. Kan computer 8.0 of 8.1 zijn, dei laatste zijn ze nog volop aan het testen de ingenieurs dus voor het zekerste beetje wachten. Had er graag met pasen al ingehad met een weekendje ardennen voor de boeg. :tongue:
De Stage 1 is nu ook te verkrijgen bij BR voor de nieuwe software, wachttijd bij BR 3 weken en in april promo
 

Badsloefke

Forumguru
Allee na 3 maand wachten mijn bestelde OZ "winter"velgen maar geannuleerd, bleef maar duren en het ene excuus na het andere... in de plaats de volgende besteld in 18" als winterset, volgende week zouden ze binnen zijn... nog een paar weekjes opleggen toch zodat ik mijn velgen eens heel goe kan poetsen en dan terug de Extreme's erop :

1pf1qt.jpg
 

Ollie36

Nieuw lid
Allee na 3 maand wachten mijn bestelde OZ "winter"velgen maar geannuleerd, bleef maar duren en het ene excuus na het andere... in de plaats de volgende besteld in 18" als winterset, volgende week zouden ze binnen zijn... nog een paar weekjes opleggen toch zodat ik mijn velgen eens heel goe kan poetsen en dan terug de Extreme's erop :

1pf1qt.jpg

Da's pech hebben pffff
Ik heb er ook 18" Dotz velgen met winterbanden opstaan, beetje vergelijkbaar.
IMAG2113.jpg
 
Bovenaan Onderaan