Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Geen idee kan wel dat ik een goedkoop "origineel" setje zoek voor eronder, als dat beter verkoopt, mijn gevoel is dat de auto zowiezo slecht gaat verkopen, Diesel Euro 5 staan ze niet voor te springen. Zullen zien.
 

s-line

Forumguru
Ja, blijft altijd lastig maar voor een speciale uitziende auto moet je altijd een liefhebber voor zien te vinden. Kijk voor een standaard auto is de markt en keuze vaak een ruimer, dus als je iets speciaals wil en zoekt is jou auto dan weer interessanter. Succes
 

JeSko

Forumguru
Zo nog eens een update, dit setje gescoord, contact keuring geometrie is gelegd wacht enkel nog op hun bevestiging via telefoon. Auto staat terug compleet standaard op de velgen na, maar dat is bij deze ook bijna in orde. Auto staat inmiddels al 2 weken stil, dan besef je ook dat je hem eigenlijk gewoon niet (meer) nodig hebt.


Screenshot_20220716-162557_2dehands.jpg
 

JeSko

Forumguru
@Timmer

Als de Skoda weg is zal het wellicht ook einde verhaal hier zijn, geen zin meer om hier nog veel te posten en met ( twee?) Jap(pen) voor de deur heeft het ook geen nut meer hier nog wat bij te houden.

@Chrisjemol

Geloof het maar niet, mag blij zijn als hij überhaupt verkocht geraakt.
 

leon-cupra

Forumguru
Geloof het maar niet, mag blij zijn als hij überhaupt verkocht geraakt.
Alles geraakt verkocht tegen de juiste prijs maar je had hem mss beter een paar maanden eerder verkocht. Sociale media wordt overstelpt met horrorverhalen over de keuring van euro5 diesels … gaat de verkoop niet ten goede komen.
 

Timmer

Donateur
@Timmer

Als de Skoda weg is zal het wellicht ook einde verhaal hier zijn, geen zin meer om hier nog veel te posten en met ( twee?) Jap(pen) voor de deur heeft het ook geen nut meer hier nog wat bij te houden.
Das jammer, maar niet onbegrijpelijk. Je zal wel genoeg hobbywerk hebben met je Jap(pen) ;)
 

JeSko

Forumguru
Hier zijn ze dan, ken de velgen niet qua type maar ze komen van onder een VRS Octi 3 vandaan en ik denk dat het originele zijn aan de binnenzijde af te leiden. Als er geen slag in blijkt te zitten, zal weer net my luck zijn ;), heb ik deze praktisch gestolen, ze moesten weg wegens opruiming dus voor 2 honderdjes had ik deze mee. Banden van Pirelli type Cinturato, in 225/45/R17 met nog 5mm profiel, morgen na de keuring geometrie ( als deze goed is ) komen ze er onder, dan met het afkoelen op woensdag de auto nog eens goed wassen en de verkoop in.

20220718_162648.jpg 20220718_162737.jpg
 

JeSko

Forumguru
Pff niet ver @leon-cupra , wat ik echt wil is in goede staat moeilijk vindbaar en moet dusdanig wachten op de verkoop van mijn Skoda, anders zit ik qua budget meer aan de onderzijde van de markt en met dit soort auto's wil je dat niet. Heel vaak zijn ze doorgeroest of verdoezeld ( mijn maat ziet dat direct ) .

Kandidaten:

Honda Civic EG
Honda Civic EJ/EK
Honda Civic FN type R
Honda CRX
Honda Prelude
Honda Integra
Subaru Impreza WRX (STI)

Als het een oldtimer word denk ik er wel aan hem op airride te leggen, ben momenteel ook in gesprek om de Mazda van mijn madam op air te laten leggen, op meetings kom je al eens in contact met mensen en goede airride kost blijkbaar niet zo zot veel meer, onder 3k heb je al een set van Airlift met D2 poten, niet voor niets rijd 90% van de echt dikke showauto's op air. Dus ben eigenlijk eerlijk gezegd te druk bezig met de Mazda momenteel, met alle plezier daar niet van.
 

leon-cupra

Forumguru
Dus het wordt dan toch niet een goedkoop projectje ;)

Airride ?? En wat met de keuring? Dat is iedere keer den boel eronderuit halen. En als je tegen gehouden wordt , heb je het dik vlaggen.

Airride heeft natuurlijk een hoger show-gehalte maar practisch is het toch niet in BE (op vlak van wetgeving).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan