Status
Niet open voor verdere reacties.

JPs_OC2

Donateur
Top dat je er weer bent! :thumbsup:. Reuze benieuwd en verschrikkelijk nieuwsgierig naar je Civic en wat je er al gedaan hebt/nog wil gaan doen.
Andere vraag, ga je nog verder met je Mazda topic?
 

JeSko

Forumguru
Merci allemaal voor het warme welkom terug. :)

@JPs_OC2

Jazeker die is intussen weer wat veranderd en gaat in Maart weer serieus onder het mes :d

@Cars076

Idem :d

@Chrisjemol

Thanx Chris! De VW up voor erbij? Jij had laatst een Fabia toch? Nee idd andere fora zijn redelijk dood. Dit is het enige auto forum wat de sociale media lijkt te overleven.

Heb nog geen mooie foto's zal straks er enkele posten in een nieuw topic, dit topic mag eigenlijk wel dicht nu de Superb weg is, na bijna 3 jaar en 4000 reacties :) dus bij deze @Peter-036 :)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik (wij) heb(ben) tegenwoordig ook een Up. En war voor één! Zie "hoe ouder hoe gekker" vanaf #1149/18-08-2022
Erg blij mee. Geweldig fun gehalte, temeer met de modificaties
 

JeSko

Forumguru
Een UP gti das niet slecht, veel pk/gewicht, dat is altijd fun en scheelt in de kosten idd, wel jammer van de Polo maar begrijpelijk wel.
 

Chrisjemol

Forumguru
de fabia is ingeruild op een VW Up! uit 2016
dit omdat de fabia een diesel was en de up ook gewoon 1:23 haalt en maar een kwart vd wegenbelasting kost!
hele leuke auto btw. hij zit wel best vol maar doet vanbinnen (op kofferbak na) niet onder voor de fabia, en heeft zelfs 1 optie meer: stoelverwarming
 

EdK

Forumguru
Tsja ik rij nog steeds met die verlaagde Fab3 combi.....
Wil wel wat anders maar geen zin om jaren te wachten voor die geleverd word.... :koffie:
 

EdK

Forumguru
Moest er nooit wat van hebben van die stoelverwarming !
Maar in Fab3 kreeg ik het er standaard bij en tsja moet zeggen dat in de vochtige en koude dagen na een dag van buitenwerk het toch wel erggggggggg lekker is dan om dat ruggetje dan ff die extra warmte te geven.
Dus ja zit het er bij volgende wagen niet standaard in dan zoek ik wel een stoffeerder op die het erin kan bouwen....
 

leon-cupra

Forumguru
Al paar wagens met stoelverwarming gehad. Leuk om eens te proberen maar verder heb ik dat weinig gebruikt. In de Tesla kan je het zelfs automatisch laten werken. Wordt je poep plotseling warm zonder iets aan te raken :pardon:
Met de tesla kan nu ook de achterbank verwarmd worden. Als de kids niet braaf zijn kan ik al rijdend hun poep warm zetten (alleen is er dan geen handafdruk) :deuk:
Stuurverwarming in de M2 gehad en nu ook in de tesla. Dat vind ik zelfs een raar gevoel geven.
 

MarcoO2

Forumguru
Dacht vandaag ik ga nog eens loeren op het forum, jammer dat het toen zo moest lopen wellicht heb ik ook gewoon te fel gereageerd, maar op dat moment voelde ik me wel aangevallen, nu weet ik zelfs niet meer wie die uitspraak toen gedaan heeft en boeit het ook niet meer.
Welkom terug @JeSko ! Mooi hoe je even reflecteert. En dóór ;)

Ik kijk nu al uit naar een Civic-topic!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan