Status
Niet open voor verdere reacties.

Eltjo

Forumguru
Ach vroeger deed je je zwart geld ook in een wollen sok onder je hoofdkussen......:cool:
Daarom loop ik al jaren zonder sokken.... En omdat de portier en kofferbak vakken inmiddels ook vol zitten heb ik het reservewiel van de S2 er ook uit moeten gooien.

Deze S2 heb ik trouwens cash betaald aan de Belgische eigenaar, vlakbij Arcelor Gent. Dat waren met €11.500 een boel €50-jes die per stapeltje netjes gescheiden waren door de opnamenbonnetjes. En een poosje natellen.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Niet eens met €0,50 muntstukken betaald ??
Ohh paste natuurlijk niet in de kofferbak van de S2....:D
 

Eltjo

Forumguru
Dus mocht ik mijn auto contant verkopen (~20k) ben ik 7 dagen(!) bezig met het geld naar mijn bank te brengen, en betaal ik 35 euro om er gebruik van te maken...
Geld contant opnemen is trouwens net zo een drama. Maar goed, het is niet anders.
Als je beschikt over 2 rekeningen (b.v. van een partner) gaat het sneller met minder kosten.
Grotere bedragen kon je vroeger bestellen bij een kleiner postkantoor.... Ja, dat was zo’n hokje in de hoek van een winkel...

@EdK; ja hallo, ik heb dan wel hulpveren, maar ook die hebben hun beperking!
 

JeSko

Forumguru
Dacht vandaag ik ga nog eens loeren op het forum, jammer dat het toen zo moest lopen wellicht heb ik ook gewoon te fel gereageerd, maar op dat moment voelde ik me wel aangevallen, nu weet ik zelfs niet meer wie die uitspraak toen gedaan heeft en boeit het ook niet meer.

Enfin, de Superb is al een poos verkocht, eind augustus denk ik, het heeft me even pijn gedaan maar heb er toch wel goed mijn centen voor gehad. Dag voor de verkoop gaf hij me nog een storingslampje, alsof hij niet weg wou gaan lol, maar dat was enkel een slechte verstuiver, die vervangen en de verkoop is toen doorgegaan een week later dan gepland. 2 weken later reed ik op de autosnelweg en zag ik hem toevallig rijden, deed toch pijn bij de volgende afslag, voelde als een tweede afscheid. Heb hem echter net op tijd verkocht, had een opmerking op de keuring ivm de roetfilter, * filter 300.000 deeltjes, in de gaten te houden, grens ligt op 1.000.000 deeltjes* of iets in die trend. Op zich zeer goed voor de km's die hij had, maar zo'n opmerking op de verder vlekkeloze groene kaart staat toch niet mooi en schrikt kopers af, inmiddels doemen de Euro 5 afkeur verhalen meer en meer op, collega van mij zijn madam is al 5 x kunnen gaan en telkens rode kaart vanwege emissie problemen, bij de 6de keer was de wagen erdoor maar ze hadden er wel alles aan moeten vervangen, roetfilter egr etc. Zo stond hij voor zijn vertrek, had er nog mooie originele wieltjes voor gekocht.

20220824_092513_copy_3024x1431.jpg
 

JeSko

Forumguru
@Rosinfield

Ik heb al even een oud Civicje, projectje waar ik al heel wat tijd, en een beetje geld, in heb zitten, staat nog stil momenteel dus ik zit momenteel eigenlijk zonder auto, de verwachte keuring is gepland voor eind januari begin februari, als ik niets geks meer tegenkom ;)
 

Tees

Donateur
Hoera, Jefrey is er weer! Is de Civic een tijdelijke auto of mag ie wat langer mee? Tis wel heel wat anders dan een Sup tenslotte...
 

JeSko

Forumguru
Neenee hij mag lang blijven @Tees , is werkelijk genieten om er met rond te rijden ( al staat hij nu dus even stil ), ik zie me na deze er eerder nog een ouder model bijkopen om aan te sleutelen, maar eerst deze af zien te krijgen. Tis heel wat anders dan een Sup ja maar eerlijk buiten de kofferruimte mis ik er niks aan, we hebben tenslotte nog de Mazda met moderne tierlantijntjes voor de verre verplaatsingen :) en ben terug ja andere forums zijn echt dood, zowel Honda als Mazda.

Thanx @ertromp
 

leon-cupra

Forumguru
Welkom terug Jefrey !! Leuk om jou terug te horen.
Spijtig dat de Superb verkocht is maar gezien de keuringsperikelen idd het goede moment.
 

JeSko

Forumguru
@nakharry

Ja ze geven goed garantie de Japanners, dit is ook de eerste auto waarmee ik naar een officiële dealer ga (Mazda dan), ben daar heel goed geholpen.

@Cordoba

Probleemloos is geen enkel merk maar ik merk over het algemeen wel dat, als er problemen zijn, de Japanners snel bereid zijn mee te denken. Tot nu toe is de Mazda ook echt een zorgeloos plezier om met te rijden.

Idd @leon-cupra :)
 

Japanese Power

Donateur
Haha Jefrey. I knew it. Zag op insta regelmatig je oude Sub langskomen in je postings, blijft toch kriebelen. Maar goed, we hebben op insta gewoon contact gehouden en nu kunnen we hier dus weer verder ouwehoeren ;)
 

JeSko

Forumguru
@Japanese Power

Haha ja af en toe word ik er wel weemoedig naar, maar dat is omdat ik me zowiezo te veel hecht aan auto's, en af en toe moet je gewoon wat te posten hebben :giggle: zeer zeker Insta is leuk en handig maar technische zaken kan je daar niet bespreken, daarvoor zijn forums onvervangbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan