Bílý the Superb

Topic in 'Mijn auto' gestart door JeSko, 03-11-2019.

1. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Dag allemaal,

Hier ga ik de wijzigingen en modificaties die ik aan mijn SuperB doe bijhouden. Alles wat ik doe of laat doen aan de auto komt hier in dit "logboek", normaliter met voor en na foto's. Ook bestelde onderdelen en ervaringen qua montage zullen hier verschijnen.

Grts, Jefrey :jaja:

Laatst aangepast: 13-07-2020
    bokirules, VAG-man en Cordoba vinden dit leuk.

2. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Vandaag eens met de spreekwoordelijke bezem door de motorbaai gegaan.

Voor:
    20191109_141127-2016x1512.jpg
    Na:
    20191109_141500-2016x1512.jpg
    Buitenkant ook maar gelijk gedaan, ik was nu toch bezig:pardon:

Wat is ie toch mooi é :bloos: :D
    20191109_141622-2016x1512.jpg

Laatst aangepast: 21-05-2020
    Edwinz, Goofy@5E, Tuner111 en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. VAG-man

VAG-man Forumguru

Leuk om zo'n logboekje bij te houden.
    Had ik ook moeten doen.
    Trouwens de 3e link van ome Ali werkt niet meer.

Heb jij bij het achterwiel een parkeersensor en op de achterbumper niets?

JeSko vindt dit leuk.
  4. VAG-man

VAG-man Forumguru

Ik heb eens een topic aangemaakt met alle storingsvrije ledlampjes voor de S2.

5. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@VAG-man

Het is nog niet te laat uiteraard:D. De rest van de sensoren zit bij mij in de zwarte plastic strip onderaan, ik heb er helemaal rondom rond ( nuja zijkant voorbumper, zijkant achterbumper, en voor en achter ) de wagen, doordat ze in die zwarte strip zitten vallen ze niet zo op wat ik wel tof vind:thumbsup:

Top! Ik zal het eens checken, mag ik er ook zelf lampjes in posten met link indien ze storingsvrij werken?

Laatst aangepast: 10-11-2019
  6. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Cordoba en VAG-man vinden dit leuk.
  7. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Maandag staat het tinten van zowel de koplampen als de achterlichten op het programma, voor en na foto's zullen genomen worden door de wrapper van dienst. :thumbsup: benieuwd hoe dit gaat smoelen op de Suup.

VAG-man en CDK vinden dit leuk.
  8. VAG-man

VAG-man Forumguru

Jazeker dat is ook de bedoeling :jaja:

JeSko vindt dit leuk.
  9. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@VAG-man

Ik zal het posten wanneer ik weet dat ze storingsvrij zijn, maar dat weet ik pas na nieuwjaar - ff wachten op de kerstman tot ie ze brengt ;)

VAG-man vindt dit leuk.
  10. EdK

EdK Forumguru

Ja dat is dan te laat hoor, topic is maar jaar geldig..........:pardon::deuk:

JeSko vindt dit leuk.
  11. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Zozo, ook nog een Jag in de garage ;)

JeSko vindt dit leuk.
  12. EdK

EdK Forumguru

En maar zeggen me Sub past niet in garage, tsja die Jag staat gewoon in de weg.....:pieker:

JeSko vindt dit leuk.
  13. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@EdK
    @Japanese Power

Haha dat is dus niet bij mij thuis, maar bij grootmoeder thuis :deuk: als ik bij mij thuis de auto moet poetsen is dat tegen het straat, en dat heeft eenzelfde effect als dweilen met de kraan open:nailbiting:

Japanese Power en EdK vinden dit leuk.
  14. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Net terug van Q-Wrapz te Meerhout België, echte aanrader, enorm vriendelijke man met kennis van zaken en een bijzonder oog voor detail, zowel mijn lichten laten tinten als emblemen laten wegnemen. Benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ben in elk geval een gelukkige kloot:D. 20191125_171150-2016x1512.jpg 20191125_171206-2016x1512.jpg 20191125_171123-2016x1512.jpg

Lekker kaal kontje:tegek::bloos:

Betere dagfoto's volgen nog:thumbsup:

CDK, VAG-man en eriktv vinden dit leuk.
  15. Tuulster

Tuulster Forumguru

Mooi hoor! :thumbsup: :jaja:

JeSko vindt dit leuk.
  16. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Mooie update :thumbsup:
    Echter het tinten van de voorlichten (en in mindere mate de achterlichten)... als je 1 van onze blauwe "vrienden" gaat tegenkomen ... geld in de vuilbak.

JeSko vindt dit leuk.
  17. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

@leon-cupra

I know :nailbiting: echter heb ik de tint subtiel laten doen, hij oogt op foto extremer dan in werkelijkheid, je zal het enkel merken als je er echt wat van kent, en de flikken kennen hier meestal niet veel,;) of als je hem naast een standaard SuperB zet. Duimen maar, volgens de wrapper van dienst gaan veel van zijn klanten met deze tint folie zelfs los door de keuring.:arghh:

leon-cupra en Tuulster vinden dit leuk.
  18. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

IMG-20191126-WA0003.jpg IMG-20191126-WA0002.jpg IMG-20191126-WA0001.jpg IMG-20191126-WA0000.jpg

:rockon::rockon::rockon: Goin' global, word nog een celeb zo de witte Sup die er eerst verwaarloosd bij reed:maakmegek:

Laatst aangepast: 26-11-2019
    leon-cupra en CDK vinden dit leuk.
  19. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Vandaag helemaal naar Ertvelde gereden en een setje tweedehands velgen gekocht voor 250 euro, gekocht van een mede Skoda fanaat, de beste kerel rijd zelf op een strakke 2015 O3 met kw schroefkit die 6 cm verlaagd is. Het zijn 19 inch GM Italia velgen geworden, met twee nieuwe banden en twee te vervangen banden. Nu twijfel ik of ik de velgen zo moet laten of volledig mat zwart moet spuiten ( ik kan zelf poedercoaten ). Heb ze er voor een kleine impressie al eens eventjes voorgezet :D. Wat denken jullie, mooi zo? Of toch mat zwart?

20. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

20191208_164619.jpg

De juiste naafkapjes zitten er al op :koffie:

Laatst aangepast: 08-12-2019
    Cordoba vindt dit leuk.

Deel deze pagina