Rosinfield
† In Memoriam
misschien zien in Frankrijk te verkopen? Daar barst het (nog) van de diesels
Als de balgen gewoon om de schokbrekers zitten kan hij nooit in 20/30 minuten alles demonteren. Dat is een kul verhaal!Met een oldie is dat niet zo'n probleem, die moet maar om de zoveel jaar naar de keuring, de jongen waarmee ik in contact staat heeft voor Null Bar gewerkt, hij kan ondanks dat hij er niet meer werkt aan alle onderdelen geraken en zal dan ook elk jaar de balgen eronder uit halen voor me, de tank steekt weg in de valse bodem dus bij controle koffer zien ze niks, idem met de keuring, leidingen zie je niks van, is enkel de balgen eronder uit en de compressor zekering ontkoppelen zodat die niet plots begint te muiten als hij op de keuring staat dat allemaal is letterlijk een 20-30 minuten werk.
Dan moet je er niet aan beginnen, want mocht je letsel voor het leven iemand aanrichten wel ga dan maar 24 uur per dag werken want dat kun je nooit opbrengen.enige wat me wat dwars zit is dat bij een ongeval de verzekering niets uitbetaald, en ik ook de tegenpartij moet betalen zelfs al zijn we in ons recht, airride heft in BE je complete verzekering op.
En zou je dat risico zelfs maar overwegen??airride heft in BE je complete verzekering op
Dat antwoord weten we hier allemaal toch al lang…En zou je dat risico zelfs maar overwegen??
Dat moet inderdaad wel,maar dit gaat now way lukken in de tijd die “hij” zegt..@s-line
Alles gaat eronderuit he, originele poten er weer onder en hele systeem met balgen en D2 poten eronderuit, enige wat me wat dwars zit is dat bij een ongeval de verzekering niets uitbetaald, en ik ook de tegenpartij moet betalen zelfs al zijn we in ons recht, airride heft in BE je complete verzekering op.