Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Ik ga ook in die rij staan … de M2 is ook enorm smerig. En op het bedrijventerrein waar ik werk is het momenteel enorm smerig .. vrachtwagens die wat lading (paardenmest) verliezen, regen , modderpoeltje en daar mag je dan doorrijden :nono:
 

JeSko

Forumguru
Erg @Tees i know :D maar nu wassen heeft nul komma nul zin, het is ook enkel de kont die vuil ziet, gevolg van de Jonny wielen fitment ( breder ) :tegek:

@leon-cupra

Gaan mensen met een BMW niet naar een deluxe carwash dan?:D
 

leon-cupra

Forumguru
Neen @JeSko juist niet. Na aanschaf, betalen van de taksen, verzekering , maandelijkse kosten, … kan een deluxe carwash er niet van af. Net zoals beleg op de boterham … dat is al een jaar enkel confituur of choco :deuk:

neen, carwash absoluut not done. Word met de hand gewassen :jaja: net nog een tweede goede droogdoek gekocht en tijdje geleden een HD reiniger om de M2 en de Superb te “vertroetelen”.
 

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Grappig dat je het zegt maar daar ben ik inderdaad al naar op zoek geweest, wat wel lekker is aan dit stuur is de opening onderaan, ik laat daar vaak mijn hand rusten, bv bij onze Cactus gaat dat helemaal niet en merk toch dat ik er vaak tevergeefs naar grijp.
 

Kanerr

Forumguru
@Kanerr

Grappig dat je het zegt maar daar ben ik inderdaad al naar op zoek geweest, wat wel lekker is aan dit stuur is de opening onderaan, ik laat daar vaak mijn hand rusten, bv bij onze Cactus gaat dat helemaal niet en merk toch dat ik er vaak tevergeefs naar grijp.

Is een nieuw model 2 spaaks niks?
 

JeSko

Forumguru
Ik "ken" hem inderdaad @Goofy@5E , heb hem al eens hevig zien optrekken in het dorp hier, ook al vaak normaal zien rijden, maar deze gast is een gevaar op de weg, en in Meerhout kan hij denk ik, gezien de reacties, best zijn BMW binnen laten staan. Deze soort doet het inderdaad naar de klote voor de pure liefhebbers, want ondanks dat dit niets met tuning te maken heeft ( typische snelle BMW met downpipe en chip ) word dit door veel mensen aanzien als een tuner.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan