Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ben alvast wat aan het kijken, heel leuk, en kom toch ook wel leuke velgen tegen van Veemann en Ispiri! De laatste set van Ispiri is ook in antraciet verkrijgbaar.

IMG-20211212-WA0004.jpg

IMG-20211212-WA0002.jpg

IMG-20211212-WA0003.jpg


IMG-20211212-WA0001.jpg

IMG-20211212-WA0000.jpg
 

JeSko

Forumguru
Die zijn ook heel mooi inderdaad @Cars076 , maar in België jammer genoeg op teveel getunede auto's terug te vinden, ze zijn me te populair hier dan zoek ik iets wat minder mensen hebben onder hun auto's :)
 

JeSko

Forumguru
Ja weet het nog niet goed, opties zijn er genoeg. Twijfel aan deze "kleuren"

Rood
Zilver/grijs ( geen chroom )
Antraciet/grijs ( zelfde lichte antraciet/grijs als wat in de wrap ook komt )
Wit

Of zelfs combinaties, witte velgen vooraan rode achteraan of andersom. Dat hangt af van hoe de wrap net uitkomt.
 

larsy

Forumguru
Ja het zijn allemaal mooie wielen .
Maar snap het niet …. Je had toch “nieuwe goud/brons kleurige velgen”
of zijn deze al weg ? (deze zijn toch mooi).
En het verhaal dat je kort op de stoep moet parkeren!
Is dat nog zo ?
 

JeSko

Forumguru
@larsy

De JR's die er nu op liggen? Die zitten er al een jaar onder, tijd voor wat anders, ze gaan ook qua kleur totaal niet passen bij de wrap die erop komt. Ga ze spuiten in een kleurtje als ik mijn nieuwe heb en nadien gebruiken als wintersetje. Ja dat is nog zo, maar heb deze al tijden niet meer geraakt hoor ;) alst zover is leg ik er een rubbermat, zo'n oprolbare, kan ik op zeker niets meer raken.
 

JeSko

Forumguru
Voor een F11 moet ik niet sparen, die valt te bekostigen met de verkoop van de Sup en eventueel wat bijleg, maar schijnt dat een F11 een pain in the ass is om te verlagen (Bimmerforum), dus zou het toch niks voor mij zijn. Neen ik kan de auto nog steeds enorm waarderen maar ik hoef geen F11 meer, het is ook de bedoeling om wat kleiner te gaan rijden als de kids wat groter zijn, en een F11 is nog groter dan een Superb :nailbiting:
 

Canon-Eye

Forumguru
is ook de bedoeling om wat kleiner te gaan rijden als de kids wat groter zijn
Dat zal hoogstens tijdelijk kunnen - veel kinderen ondergaan rond 14e jaar een groeispurt en hebben dan juist achterin weer meer beenruimte nodig.

Mijn oudste kleinzoon van net 14 kan ik (1,84m) nu recht aankijken...
 

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Auto's zijn tegenwoordig zo groot, dat is echt enkel nog relevant als je een echte coupé ofzo koopt, onze 308 HB was ook prima om volwassenen mee te nemen achterin, en de 308 stond niet eens bekend als ruim bemeten achterin. De personen achter ons kunnen ook over net wat meer beenruimte beschikken omdat wij beiden onder de 1.80 meter zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan