Status
Niet open voor verdere reacties.

Japanese Power

Donateur
Ach een vloermat ontleden valt wel mee. Ik stap een paar keer per week ‘s morgens vroeg over een half ontlede muis heen in de garage. Is de kat weer bezig geweest. Kadootje voor het baasje…
 
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Dat kan ik me na alle ellende goed voorstellen!

Het blijft ook gewoon een mooie wagen, zoals je 'm er nu bij hebt staan. De wrap is al genoeg over gezegd, maar de uitstraling van de wagen is top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Dankjewel @MarcoO2 ! Ja de "wrap" belettering dat is ook vooral om mijn maatje zijn zaak te steunen, die verdwijnt binnenkort toch wanneer de full wrap erop zit, dan gaan die logo's heel mooi verwerkt worden in de Wrap zelf, dat gaat het plaatje beter laten kloppen :jaja:
 
Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
19 zet hem wel extra hoog op de pootjes natuurlijk
16, 17 18 of 19 inch wielen zou m.i. qua hoogte niet of nauwelijks moeten uitmaken, aangezien door de daarbij behorende afnemende bandhoogte de feitelijke straal van het wiel (= afstand hart naaf tot straat) zo goed als gelijk blijft. Logisch natuurlijk, anders gebeuren er heel rare dingen met de overbrengingsverhouding motor》wielen (dus met de prestaties) en met de snelheidsmeter.

Het óógt natuurlijk wel anders met meer velg en minder rubber, maar dat heeft niks met de feitelijke hoogte te maken.
 

Kanerr

Forumguru
upload_2022-1-17_8-49-2.png

@Canon-Eye dan heeft @JeSko toch gelijk, hij zegt niet dat het ineens een 4x4 wordt, maar de auto gaat feitelijk gezien wel hoger staan ;) En vooral als je van 225/40 naar 235/35 gaat. 225/40/18 wordt vaker gebruikt dan 235/40/18 en dan is het verschil dus nog groter:

upload_2022-1-17_8-50-4.png
 

Canon-Eye

Forumguru
Rekenkundig natuurlijk geen speld tussen te krijgen, @Kanerr - maar waar hebben we het praktisch gezien nou eigenlijk over...
"Niet of nauwelijks" schreef ik al. Een 0,99 cm hoger wiel betekent 4,5 millimeter hogere ligging van de auto, dat is 1,5%.
En dat past wel onder mijn definitie van "nauwelijks", zeker als je bedenkt dat die extra millimeters er gaandeweg ook weer afslijten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan