Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
De velgen moet je eigenlijke wegdenken @Cordoba , dat worden gewone lichtmetalen velgen, nu is het geheel wat drukker. Haha dat zijn magneten om de wrap op zijn plek te houden, handig als je alleen één groot stuk plakt, zo houd je bv een zijde vast met een magneet en intussen haal je een deel van de folie los om de andere zijde al te plakken. Of handig als je aan het testfitten bent. :)
 

Tees

Donateur
Het zal je vast ook verbazen Jefrey, maar ik vind het er al wel cool uitzien hoor! Ben benieuwd naar t eindresultaat. Ik zou t zelf natuurlijk nooit doen, maar kan t zeker wel waarderen ,
 

Kanerr

Forumguru
Dat ziet er echt super uit, nog niet eerder gezien. Ben benieuwd naar het volledige verhaal mbt moeilijkheden en natuurlijk het eindresultaat maar het ziet er goed uit
 

Cordoba

Forumguru
Jefrey, gebruiken jullie nu verschillende folies in één kleur per folie om zo het patroon te maken, of zit het patroon op één folie? Naar mijn smaak lijkt het of bijvoorbeeld op het linkervoorscherm erg veel zwart is gebruikt.
 

JeSko

Forumguru
Klopt @Cordoba verschillende folies met verschillende kleuren, anders zou het een full livery wrap zijn en dat is me veel te duur. Klopt daar hebben we veel zwart gebruikt, achteraan dan weer minder, daar zit meer nardo grijs, de motorkap zal ook nog verder afgewerkt worden met het grijs, zodat het weer wat tegenbalans geeft voor al het zwart.
 

JeSko

Forumguru
Vandaag de motorkap en voorbumper helemaal afgemaakt, zelf ontworpen van nul en zelf gewrapped, tevens de stijlen gedaan, deze wou ik eerst helemaal zwart, maar ik vond het wat teveel aan het worden met het zwart dus heb er een andere draai aan gegeven. Het is zeker niet perfect, ik heb nog veel te leren, heel veel, maar voor een eerste poging om zelf een auto te wrappen mag het er volgens mijn mentor best wezen, ook andere mensen hebben er al vrij positief op gereageerd. Nu rest morgen nog het chroom rond de ramen wegwerken, en nog wat laatste details en hij is klaar :)

Klein plaatje dat natuurlijk nog niet alles laat zien.

20220224_120414_copy_1431x3024.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan