Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Dat is met het niet waard @Kanerr , denk ook dat het stuur te modern gaat ogen in een interieur dat al wat leeftijd heeft qua design. Mooi stuur op zich maar zou dan eerder voor een stuurtje uit een VRS lll gaan.
 

leon-cupra

Forumguru
Het stuurtje van een RS is zo knap. Ligt ook lekker in dan hand. Zou zeker een mooie upgrade zijn aan de Superb :jaja:

en dan zien voor de RS stoelen ;)
 

JeSko

Forumguru
Ik vind de stoelen die ik heb mooier dan die van een Skoda RS, de Skoda RS stoelen passen qua stijl en vormen niet in mijn Superb, een Audi RS heeft pas echt knappe stoelen dan zou ik eerder die zoeken. Maar ik ga er na de wrap en de velgen niet meer teveel geld in steken hoor, het zal dan stillekes aan echt klaar zijn, ga er dan de meetings met af struinen en dan zien we wel weer.

Ben momenteel ook veel te druk met dat gedoe met de Citroën, weet nog niet wat we ermee gaan doen als hij gemaakt is, mijn vrouw praat meer en meer over het vervullen van haar grote auto droom, een Audi. Ikke dus al vlijtig zoeken momenteel :jaja:
 

leon-cupra

Forumguru
Is toch wel een knappe stoel zeker en zit echt wel mega goed. Maar wel in het leder uiteraard in jouw geval.

898DDB19-F65B-4B0D-A264-3F19B60A2C6D.jpeg


Bedoel je dan deze Audi RS stoelen ?
Mijn broer heeft deze gehad in zijn Golf Gti project. Machtige stoel, zeker met die achterkant. Wel heel prijzig. Denk dat mijn broer zijn “Schalensitze” verkocht heeft voor rond de 2.500€ voor 2 stoelen. Zijn ook redelijk gewild voor de tuning fanaten.
7DBA5E47-F71F-4399-B0D7-F60B6D7BDB0B.jpeg
 

leon-cupra

Forumguru
mijn vrouw praat meer en meer over het vervullen van haar grote auto droom, een Audi. Ikke dus al vlijtig zoeken momenteel :jaja:
Wat een geweldige vrouw heb jij :D
Wou dat de mijn ook eens wat meer autodromen heeft … alhoewel … nu is alles voor mij en moet ik niet delen … laat maar :D:D
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Excuus het waren de S line stoelen die ik bedoelde, deze, magnifiek!

d6f94bb1f8f10857edf14ed9fdd808865402ff1d.jpeg.jpg

Ja ik mag zeker niet klagen! En ze is ook helemaal om met het auto gebeuren, in het begin zo niet maar nu is ze ook echt wel weg van auto's en tuning!

Een A5 staat op kop inderdaad en daarna een A4 sedan, de A5 moet dan wel een 5 deurs zijn en die zijn wat schaarser, we zien het niet zitten om de kleinste achterin een 3 deurs coupé te hijsen keer op keer, ons ventje kan al zelf de auto in en uit met zijn 4 jaar, dat is eigenlijk geen issue meer. Cabrio wilt ze niet, word ook niet aangeraden qua verzekering, onze auto's staan buiten en dan kost een Cabrio blijkbaar veel meer aan verzekering, zelf vinden we de coupé/hatchback ( is het een hatchback? ) de mooiste A5's.
 

leon-cupra

Forumguru
Cabrio is net gemakkelijk om een kind op de achterbank te heisen. Kap open en enorm veel plaats boven jou. instap is dan heel gemakkelijk. ;)

verzekering van een cabrio hoeft absoluut niet veel duurder te zijn. Mijn RS was duurder in full omnium verzekering dan mijn MX5 of de C-cabrio.

De A5 Sportback is idd een knappe wagen. Ook af en toe eens naar gekeken maar ik knap telkens af op het dashboard. Dat Dashboard is redelijk saai/kaal. Dan heeft een C een veel mooier interieur.
 

Blondegod

Actief lid
Mooie vloermatten! Bleven ze maar altijd nieuw ;) ...... de rest van het interieur ziet er trouwens ook keurig uit "thumps up"
 

s-line

Forumguru
Dat zal hoogstens tijdelijk kunnen - veel kinderen ondergaan rond 14e jaar een groeispurt en hebben dan juist achterin weer meer beenruimte nodig.

Mijn oudste kleinzoon van net 14 kan ik (1,84m) nu recht aankijken...
Nou mijn jongste is 14 en inderdaad 1.82/1.83 maar eigenlijk willen ze tegenwoordig op die leeftijd al eigenlijk bijna niet meer mee….
Gaan liever wat anders doen met vrienden en vriendinnen. Dus daar hoef ik geen rekening meer mee te houden
 

eriktv

Forumguru
Nou m’n hak is er al bijna doorheen Menno.. ik had al een nieuwe set in de digitale winkelwagen, maar vind het ook weer teveel verspilling om de overige drie matten dan ook maar weg te kieperen. Maar sinds we in een dorp wonen liggen ze er continu in en hoef ik niet meer na te denken als ik met vieze schoenen instap :D
 

Japanese Power

Donateur
Bij de Kodiaq destijds gelijk een set rubberen matten + tunnelmat laten meeleveren en nu bij de Enyaq ook weer gedaan. Ook voor de kofferbak, ideaal met de hond ;)
 

Blondegod

Actief lid
Wat ik mij dan afvraag met rubberen matten ; als je met zeiknatte schoenen, laarzen whatever in de auto gaat zitten. Hoelang duurt zoiets voordat het droog is?

Bij velours matten zie je gewoon niet dat het nat (of smerig) is ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Bij velours matten zie je gewoon niet dat het nat (of smerig) is ;)
Dat je het vocht niet ziet, betekent natuurlijk niet dat het weg is.
Sterker nog, het zou me niet echt verbazen als dezelfde hoeveelheid vocht als druppels op een rubber mat aan de vrije lucht gemakkelijker (=sneller) verdampt dan wanneer het in de textiel is ingetrokken. En verdampen is wel de eerste voorwaarde om het via ventilatie of airco afgevoerd te krijgen.
Maar misschien is er een materiaaldeskundige c.q. natuurwetenschapper die daar iets verstandigs over kan zeggen?
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb er in elk geval nooit enig probleem mee. Vind het ideaal. Paar keer per jaar even uitkloppen en wassen. Verder alleen af en toe het zand en schelpengruis er afslaan. Maar hoe het er uitziet boeit me ook niet, ben niet zo van netjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan