Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Daarstraks overigens twee keer onderin geschuurd, bij Pelckmans in Lommel hebben ze van die korte hoge drempels gevolgd door een kort hoog plateau, dit plateau is zo kort dat de lange wielbasis het hele plateau tussen we wielen kan "stoppen", op zo'n plek mag ik schuin rijden zo veel ik wil, ik raak daar wel wat. Eerst vreesde ik dat het de zij-balken van de auto waren, maar bij nader inzien hangt er gewoon plastic onder de auto op het laagste punt, daar waar ik dus raak.

Deze zitten voor de wielen en raken wel eens met het afrijden van de oprit, moet ik er nog afhalen alleen nog weinig zin gehad.

20211010_153241_copy_2016x1512.jpg

Dit is de plaat onder de motor die soms raakt.

20211010_153225_copy_2016x1512.jpg

En dit is zijkant, ook een plastic deel dat lager hangt dan de effectieve zij-balken en de flens zelf, die heb ik over het plateau geschuurd :wavecry: better luck next time!

20211010_153738_copy_2016x1512.jpg
 

Bijlagen

  • 20211010_153231_copy_2016x1512.jpg
    20211010_153231_copy_2016x1512.jpg
    600,3 KB · Weergaven: 8
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Tsja wie mooi wil zijn moet pijn lijden is volgens mij het gezegde.............:koffie::koffie:

Dus toch maar naar SUV hoogte terug zetten dan ???:maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

JeSko

Forumguru
Nee hoor ik klaag niet, ik deel enkel maar mijn vaststellingen. 60 km autosnelweg daarstraks was puur genieten met dit onderstel! Nog een tijd naast een GTI gecruised tot die er genoeg van kreeg en hem de sporen gaf, wat een gaaf ding zo'n MK7 GTI.
 

Henrik

Forumguru
Wat een weer inderdaad. En bij jou komt het dan al snel over de dorpels... :tongue:

Ik kan eerlijk gezegd nog steeds niet wennen aan de sticker van Qwraps op de zijkant.
De gedachte dat je een beetje reclame wil rijden vind ik overigens wel mooi.
Maar zou zoiets dan niet mooier zijn? Iets subtieler aan de onderzijde van de deur.
Wat dan wit is in het plaatje hieronder (vlak voor het achterwiel), daar zou je dan Qwraps kunnen uitsnijden. Zodat het ogenschijnlijk met witte letters in een zwarte streep staat geschreven.

Anyway... Je denkt misschien "waar bemoeit 'ie zich mee", maar ik hoop dat je het me niet al te kwalijk neemt.

2Pcs-For-Skoda-Octavia-2-A7-A5-VRS-Fabia-3-Rapid-Superb-3-Kodiaq-Scala-Karoq.jpg
 

JeSko

Forumguru
Serieus @Henrik het water spoot naast de auto wel heel hoog daarnet, aan 10 km/h door het centrum gehobbeld, ruitenwissers boden ook geen soelaas je zag niks meer, en dan kom je nog de helft van de chauffeurs tegen die hun lichtknop niet weten staan :banghead:

Haha nee joh dat denk ik helemaal niet! Als ik geen commentaar of advies tolereer kan ik best van een forum wegblijven, laat staan een eigen topic te maken waarin ik jullie wekelijks lastig val met foto's van m'n auto :maakmegek:

Maar de sticker is toch niet blijvend, ik hoop nog een volledige wrap te kunnen doen op de Sup.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Boodschappen erin, denk dat ik ze ga laten zitten :itwasntme:

20211023_125405_copy_2016x1512.jpg

Skoda parking only, valt trouwens op dat een O3 een flink stukje korter is dan een Superb, als je ze zo naast elkaar hebt.

20211023_105819.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan