Status
Niet open voor verdere reacties.

JPs_OC2

Donateur
Ja, @JeSko, in 2010 al. :cry::cry: Grijs verleden. Wisselingen van werk, tekort aan tijd en ruimte om ze veilig weg te kunnen zetten en er aan te kunnen sleutelen, noem maar op.
Eeuwig jammer maar ja, ben in ieder geval blij de ervaring ermee te hebben.

De blauwe was een 318i Touring - facelift, en de cabrio....o, wat lekker... een nagenoeg puntgave 325i in de zeldzame kleur Luxorbeige metallic.
 

JPs_OC2

Donateur
Yep. Trouwens, tipje, echt een superleuke site van absolute E30 gek > www.E30.de
Ik kijk er wekelijks. E30 ombouwen naar een V8, V12? Doen we. En dan niet ff wat bij elkaar rammen, nee, echt met Deutsche gründlichkeit en met oog voor detail.
Hij is nu bezig met de ombouw naar elektrische aandrijving van een E30 touring.

Genoeg off topic :D:D. Terug naar Bílý :jaja::jaja:
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Lekker om achterin wat met rond te rijden, puur voor de hobby, snap je helemaal en dat je dan van de Audi afblijft ( op de veren na dan ), gewoon één bruikbare daily en één hobbyauto. Deze staat te koop vr 6500, bangelijk! Maar is wel wat te hard aan gewerkt, er blijft niks over om zelf te doen zo, buiten de stickers verwijderen ;)

Screenshot_20210928-131358_2dehands.jpg

Screenshot_20210928-131347_2dehands.jpg

Screenshot_20210928-131333_2dehands.jpg
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Zo staat ie bomvol met boodschappen erin, waaronder flessen drinken, wat wel een gewicht is in totaal. Maar schroefset weet er niet veel van, met de Eibach veren stond ie met zo'n gewicht in de koffer met zijn neus omhoog, maar daar is weinig van te merken nu. Rijd ook veel fijner met volle belading, dan eerder met de Eibachs. Voor mij nooit meer veren alleen :)

IMG-20211001-WA0004 (1).jpg

IMG-20211001-WA0003.jpg

IMG-20211001-WA0004.jpg

Als iemand men auto trouwens ergens tegenkomt op sociale media, op gespot pagina's ofzo mag je dat effe zeggen :D , een Nederlandse jongen met een mega dikke lage Audi A5 heeft foto's genomen van de auto toen ik aan het tankstation te Balen stond, hij vertrok net, jammer dat ik net mijn telefoon zelf niet kon nemen om ook een foto te nemen.

Donkerzwarte Audi A5 coupé (2009-2013) Nederlandse plaat, dikke zwarte wielen, laag op schroefset, getinte lampen en ruiten, dubbele uitlaat dus een rappe TSI of een 3.0 TDI. Knappe wagen!
 

JeSko

Forumguru
Nen Audi (A5 Sportback), kan niet veel tegenop, dik!

20211003_091827_copy_2140x1814.jpg

Ps: i need bigger wheels :D 20":jaja:
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Nee 19” is groot genoeg op de Superb!
Doordat ze donker zijn valt het wel wat meer weg, maar dat zou je altijd kunnen oplossen door ze een mooier lichter kleurtje te geven.
 

JeSko

Forumguru
Ja een lichter kleurtje word het zowiezo, opties zijn om nu een wintersetje te zoeken, die wil ik dan zowiezo in een lichtere kleur, donker heb ik nu wel gehad, en deze huidige wielen tegen de lente/zomer van volgend jaar te laten herspuiten. Vond deze wielen wel dik staan, gevonden in een oud topic van Der Einser.

Witte sedan op Porsche wielen, gok 19 inch.

IMGP1674.jpg

Deze zijn zowiezo 20, wel mega dik hoor! Airride denk ik, fwel heel laag static.

59991.jpg
 

s-line

Forumguru
De witte sedan was toentertijd ook van een Belg. Die had regelmatig andere wielen er onder. Dit zijn inderdaad Porsche replica’s 19”
De bruine kan ook op een gepeffert kw set zijn of Air
 

Tees

Donateur
Als je er nou geen rubber meer omheen legt kan je zelfs 21" eronder leggen! :deuk:
Hoe dik zijn de banden eigenlijk nog bij 20"? Als je standaard 205/55R16 hebt (weet niet of de S2 dat ook als standaard heeft, de O2 wel), zou ik gokken een cm of 6?
 

s-line

Forumguru
Klopt de normale stap is dan 225/30/20
Maar als je heel extreem laag wil en kan rijden kan je ook nog 215/30/20 nemen maar dat is meer voor de echte diehard lowrijder.;)
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Oh maar ik zou gerust nog lager dan dit durven hoor ;)

Ik weet alleen ( nog) niet of de set nog draad over heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan