Status
Niet open voor verdere reacties.

Henrik

Forumguru
Speciaal voor jou even deze superb op de foto gezet. Lag keurig dicht bij de grond. Heel netjes verlaagd vind ik. Voor jou nog iets te tam gok ik. ;)
 

Bijlagen

  • A9520A6C-B4CE-46F8-8FD4-1C7A4DAD1FFC.jpeg
    A9520A6C-B4CE-46F8-8FD4-1C7A4DAD1FFC.jpeg
    97,9 KB · Weergaven: 58

JeSko

Forumguru
Nee hoor @Henrik is een hele mooie! Het hoeft niet extreem te zijn om mooi te zijn, dit is imo veel beter dan standaard en dat kan ik altijd appreciëren, thnx vr de spot ! :thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Update*

November word er weer wat veranderd

- chrome delete in zwart glans rondom de ramen, ik ga dit zelf doen, met m'n leermeester naast me, met behulp van Avery chrome delete. Zie bijlage.

- spiegelkappen hoogglans zwart wrappen, wederom zelf doen.

- Doorzichtige PPF aanbrengen op de B en C stijl, deze zijn af fabriek hoogglans zwart, maar ze staan vol krasjes, met PPF krijgen ze niet alleen hun glans terug, maar worden de krasjes ook verdoezeld. Dit gaat gratis aangebracht worden, doordat Andy zelf pas Gecertificeerd PPF applicator geworden is wilt hij nog oefenen, zodoende gratis op mijne, alle vertrouwen in zijn kunsten, dus dat komt goed :)

Avery chrome delete

Screenshot_20211027-124913_Samsung Internet.jpg

Een witte S2 met zwarte spiegelkappen.

post-6717-0-88838900-1404941331.jpeg.jpg

12 november verhuizen we de shop naar een nieuw groter pand in Tessenderlo, schilderen, aankleden, en daar zal de Superb door mij en Andy onder handen worden genomen. Excited! :D
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ik zit nog in de poedercoating @Okki , maar ik probeer zo vaak als ik kan mee te wrappen, om zodoende ervaring op te doen, ik ben zeker niet zinnens om heel mijn leven te poedercoaten, daar ligt mijn hart niet ;)
 

Kanerr

Forumguru
Moeten de B en C stijlen niet eerst gepolijst worden? Lijkt me stug dat een folie ervoor zorgt dat die krassen niet te zien zijn, maargoed ik zit niet in de wrap/ppf wereld :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JeSko

Forumguru
Niet altijd nodig @Kanerr , de film verdoezeld heel veel, tenzij je echt met een schuurborstel over de lak gegaan bent, PPF verbergt heel veel, als het niet voldoende is om alles te verbergen ga je nog lichte krasjes zien in een bepaalde licht-inval, maar het gaat zowiezo beter zijn dan voorheen.

 

eriktv

Forumguru
Ik heb ze met polijsten weer netjes gekregen, maar de stijlen blijven erg krasgevoelig, dus dan blijf je bezig..
 

eriktv

Forumguru
Mooi product inderdaad, maar ik detail m’n auto nog hooguit eens in de 1-2 jaar. Andere prioriteiten, met name huis en tuin. Ik hoop rond de kerst weer eens uitgebreid bezig te kunnen gaan!
 

Henrik

Forumguru
Zwarte spiegelkappen gaan 'm ook erg goed staan @JeSko
Heb ik ook op mijn Kodiaq laten doen (niet gewrapt, maar gewoon zwarte kappen besteld) en maakt 'm echt mooier.
Sportline heeft het standaard overigens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan